ساخت بازی The Last of Us Part 2 به پایان رسید

رسانه کلیک - استودیوی ناتی داگ به تازگی با انتشار یک تریلر هیجان انگیز، رسما اعلام کرد که مراحل ساخت بازی The Last of Us Part 2 به پایان رسیده است.

ساخت بازی The Last of Us Part 2 به پایان رسید

The Last of Us Part 2 یکی از مورد انتظارترین و بزرگ ترین بازی نسل هشتم محسوب می شود که طی روزهای اخیر به خاطر لو رفتن ویدیوها و بخش های مهمی از داستان، با مشکلات زیادی رو به رو شده و حاشیه های فراوانی پیرامون آن به وجود آمده است. در کنار همه این فراز و نشیب ها، سرانجام ساخت این عنوان به طور کامل به پایان رسیده و ناتی داگ (Naughty Dog) در روزهای قرنطینه و تعطیلی استودیوی خود، در نهایت این پروژه بزرگ را به طور کامل تکمیل کرده است. به عبارت دیگر، این عنوان به اصطلاح گلد شده و تاریخ انتشار آن تغییر نخواهد کرد.

آقای نیل دراکمن (Neil Druckman)، نویسنده و کارگردان بازی، در خصوص اتمام فرآیند توسعه بازی اعلام کرد:

اطلاع دارم که که خبر دارید بازی کمتر از 46 روز دیگر به بازار عرضه خواهد شد. در ماه گذشته میلادی به اطلاع شما رساندنیم که به خاطر شرایط جدید دنیا و شیوع ویروس کرونا، به اجبار عرضه این عنوان را به روز نوزدهم ماه ژوئن سال جاری میلادی موکول کردیم. در نتیجه، چند هفته وقت بیشتری را برای تکمیل بازی و خلق یک سری المان های جدید داشتیم، اما در حال حاضر من دو دیسک نهایی بازی را با چشمانم می بینم [ساخت بازی به پایان رسیده است].

گلد شدن بازی در اصل به این معنا است که The Last of Us Part 2 در حال حاضر به منظور انتشار در سراسر جهان به شرکت ناشر خود یعنی شرکت سرگرمی های تعاملی سونی ارسال شده و تاریخ عرضه این اثر تحت شرایط مشکلات فنی، هیچ تغییر نمی کند. البته، در این روزها که همه گیری ویروس کرونا مشکلات زیادی را برای صنعت بازی های ویدیویی به وجود آورده، ممکن است که حمل و نقل و ارسال بازی به فروشگاه های سراسر جهان مطابق برنامه ریزی ها پیش نرود و در نهایت شاهد تاخیر دوباره بازی باشیم. هرچند، شرکت سونی چند هفته پیش عرضه این عنوان مورد انتظار را به خاطر ویروس کوید-19 و شیوع آن در دنیا، کمی عقب تر انداخت. بر این اساس، انتظار می رود که شرکت سرگرمی های تعاملی با در نظر گرفتن تمامی احتمالات، این بازی پرطرفدار را در زمان تعیین شده به دست کاربران کنسول پلی استیشن 4 برساند.

بازی The Last of Us Part 2 پس از دو بار تاخیر، حال این بار به خاطر شیوع گسترده ویروس کرونا در روز 30 خرداد ماه سال جاری (19 ژوئن سال میلادی 2020) به صورت انحصاری برای کنسول پلی استیشن 4 منتشر خواهد شد. گمانه زنی ها نشان می دهد که این بازی علاوه بر پلتفرم مذکور، در آینده نه چندان دور به دست دارندگان پلی استیشن 5 هم خواهد رسید.

ارسال نظر