بازی The Last of Us Part II در نمایشگاه Taipei Game Show حضور دارد

رسانه کلیک - کمتر از یک هفته به برگزاری نمایشگاه Taipei Game Show باقی مانده و به تازگی اسامی بازی های حاضر در این رویداد را به اشتراک گذاشته شده که شامل حضور دو بازی The Last of Us Part II و سایبرپانک 2077 می شود.

بازی The Last of Us Part II در نمایشگاه Taipei Game Show حضور دارد

در میان رویدادهای بزرگ صنعت بازی های ویدیویی از جمله E3 و The Game Awards، گاها نمایشگاه های کوچک مختلفی در سراسر جهان برگزار می شود که پس از استقبال خوب شرکت های ناشر و همچنین افزایش تعداد تماشاگران، سرانجام به یکی از رویدادهای مهم این حوزه تبدیل می شود. Taipei Game Show یکی از این مراسم ها است که هفته آینده در شهر تایپه تایوان برگزار خواهد شد. آن طور به نظر می رسد نزدیک به 350 هزار شرکت کننده در این نمایشگاه حضور خواهند داشت که از همه مهم تر، به تازگی تعدادی از بازی های بزرگ و مورد انتظار سال از جمله The Last of Us Part II و Cyberpunk 2077 هم به فهرست عناوین مراسم اضافه شده اند.

ظاهرا سونی با دستی پر در این رویداد شرکت می کند، چرا که آثاری همچون نسخه ریمیک Final Fantasy 7 و Nioh 2 در این نشست خبری حضور دارند و در کنار انتشار اطلاعات تکمیلی، مسلما ویدیوها و تصاویر جدیدی نیز از آن ها به اشتراک گذاشته خواهد شد. در میان این عناوین، حضور The Last of Us Part II نیز دقایقی پیش از سوی شرکت سرگرمی های تعاملی سونی تایید شد و دور از انتظار نیست که ویدیوی تازه ای از بازی تقدیم طرفداران شود. در ادامه، شرکت سگا هم وعده داده که بیش از ده اثر جدید خود را در این مراسم به نمایش می گذارد که از برجسته ترین آن ها می توان به Yakuza 7 اشاره کرد. به علاوه، ساعاتی پیش شرکت لهستانی سی دی پروجکت رد خاطرنشان کرد که بازی سایبرپانک 2077 هم در این مراسم حضور خواهد داشت. این عنوان که در ابتدا برای عرضه در فرودین ماه سال آینده برنامه ریزی شده بود، حال با شش ماه تاخیر در شهریور به دست بازیکنان می رسد. ظاهرا سازندگان برای جلب رضایت دوباره هواداران به دنبال انتشار تریلر جدید بازی هستند که مراسم Taipei Game Show یکی از بهترین گزینه ها برای نمایش آن خواهد بود.

نمایشگاه Taipei Game Show

شرکت های ناشر الکترونیک آرتز و یوبی سافت بیانیه ای درباره این رویداد منتشر نکرده اند و تا به امروز اطلاعاتی درباره رونمایی از بازی های جدید ارائه نشده است. جدا از این بازیها، گفته شده که در این نمایشگاه یک رقابت Cosplay، رقابت های ورزش های الکترونیکی و یک بخش برای آثار رومیزی وجود دارد که در مجموع 233 توسعه دهنده مستقل از 21 کشور در آن حضور خواهند داشت.

بر اساس اطلاعات منتشر شده، نمایشگاه Taipei Game Show از روز پنجشنبه هفدهم بهمن (6 فوریه) به مدت سه روز برگزار خواهد شد. بازی مورد انتظار The Last of Us Part 2 در روز جمعه نهم خرداد ماه سال آینده (29 می سال 2020 میلادی) از راه خواهد رسید. همچنین، اثر Cyberpunk 2077 قرار است در روز 27 شهریور 99 (هفدهم سپتامبر امسال) روی سه پلتفرم رایانه های شخصی، پلی استیشن 4 و ایکس باکس منتشر شود.

ارسال نظر