نسخه جدید بازی The Order: 1886 در راه است

رسانه کلیک - بر اساس گزارش یکی از کاربران انجمن NeoGAF، به نظر می رسد که نسخه جدید بازی The Order: 1886 در آینده برای کنسول پلی استیشن 5 و ایکس باکس سری ایکس منتشر می شود.

نسخه جدید بازی The Order: 1886 در راه است

چند وقت پیش بود که استودیوی Ready At Dawn از ساخت یک بازی AAA جدید خبر داد. با این حال، تا به امروز جزئیات بیشتری در خصوص این عنوان به اشتراک گذاشته نشده و دقیقا اطلاع نداریم که این بازی چه خواهد بود. حال، گزارش اخیر منتشر شده نشان می دهد که اعضای این استودیو هم اکنون روی ساخت نسخه جدید بازی The Order: 1886 فعالیت می کنند و این عنوان به احتمال قوی برای هر دو کنسول نسل نهم یعنی پلی استیشن 5 و ایکس باکس سری ایکس منتشر خواهد شد.

یکی از کاربران انجمن NeoGAF به نام BlackOsiris که در گذشته اطلاعاتی درباره کنسول پلی استیشن 4 پرو فاش کرده بود، حال به تازگی به دنباله The Order: 1886 اشاره کرده و مدعی است که این عنوان در نسل نهم به دست بازیکنان می رسد. این فرد اعلام کرده که استودیوی Ready At Dawn در حال حاضر مشغول توسعه بازی بوده و حتی اولین تریلر از آن آماده انتشار است. طبق گفته های این کاربر، در تریلر بازی شاهد نمایش فردی هستیم که به همراه یک دستگاه شبیه به چراغ قوه روی شانه خود، در حال شلیک و فرار کردن از دست موجودات عجیب و غریبی است که چشم هایی به رنگ زرد دارند.

پس از پایان این نمایش، پیش از آنکه تریلر به پایان برسد، یکی از هیولاها در هنگام به دام انداختن یک نفر به او می گوید که من تو را پیدا کرده ام. بدین ترتیب، BlackOsiris معتقد است که طرز پوشش و لباس شخصیت ها شباهت زیادی به The Order: 1886 دارد و مسلما استودیوی Ready At Dawn روی ساخت دنباله این مجموعه کار می کند. در آخر، زمانی که صحبت از پلتفرم های مقصد شد، این کاربر خاطرنشان کرد که نسخه جدید بازی برای نسل نهم صنعت بازی های ویدیویی در دست ساخت بوده و این عنوان علاوه بر پلی استیشن 5، روی ایکس باکس سری ایکس هم عرضه خواهد شد. بر این اساس، ممکن است که در ادامه سال جاری شاهد معرفی بازی و سپس عرضه آن در اواخر سال میلادی 2020 و یا سال 2021 باشیم.

در هر حال، کنسول های نسل نهم ایکس باکس سری ایکس و پلی استیشن 5 در تعطیلات کریسمس سال جاری میلادی راهی بازار خواهند شد. علی‌رغم تعیین تاریخ عرضه این دو دستگاه، جزئیات بیشتری در خصوص سخت افزار و قیمت نهایی آن ها در دسترس نیست. انتظار می رود که شرکت سونی در ماه آینده با برگزاری رویداد اختصاصی PlayStation Meeting به طور کامل به معرفی نسل جدید پلی استیشن بپردازد ( پلی استیشن 5 ماه آینده معرفی می‌شود؟ ). همچنین، به نظر می رسد که مایکروسافت در جریان مراسم E3 2020 از تمام جزئیات ایکس باکس سری ایکس و بازی های انحصاری آن پرده بردارد.

ارسال نظر