درآمد بازی The Witcher 3 در شبکه استیم به بیش از 50 میلیون دلار رسید

رسانه کلیک - بر اساس تازه ترین توییت شرکت سی دی پروجکت رد، میزان درآمد بازی The Witcher 3 در شبکه استیم از مرز 50 میلیون دلار عبور کرده است.

درآمد بازی The Witcher 3 در شبکه استیم به بیش از 50 میلیون دلار رسید

ویچر 3 یکی از محبوب ترین عناوین نقش آفرینی است که در سال میلادی 2015 برای کنسول های پلی استیشن 4، ایکس باکس وان و همچنین پی سی عرضه شد و سپس با درخواست مکرر کاربران، در اواخر سال گذشته میلادی به دست دارندگان پلتفرم نینتندو سوییچ رسید. محبوبیت بیش از اندازه این مجموعه سازندگان را به ساخت یک سریال سینمایی و اکران آن در نتفلیکس تشویق کرد و همین موضوع جامعه بازی را شدیدا گسترش دهنده و فروش این عنوان به تازگی رکوردهای جدیدی را به ثبت رسانده است.

تازه ترین توییت شرکت سی دی پروجکت رد نشان می دهد که درآمد بازی The Witcher 3 در شبکه استیم از ماه اکتبر سال میلادی 2018 تا به امروز به بیش از 50 میلیون دلار رسیده است. باید در نظر داشت که طبق سیاست استیم و قرارداد نوشته میان این شبکه و سازندگان، سهم سی دی پروجت رد از این درآمد پنجاه میلیون دلاری تنها هشتاد درصد است که به عبارت دیگر، درآمد این شرکت را می توان برابر با چهل میلیون دلار تخمین زد. درآمدی که با توجه به بازه زمانی نسبتا کوتاه، رقم بسیار بزرگ و قابل توجهی است.

درآمد بازی The Witcher 3

توییت شرکت سی دی پروجکت رد به شرح زیر است:

درآمد حاصل از فروش The Witcher 3 در فروشگاه استیم از زمان عرضه آن (اکتبر سال میلادی 2018) تا به امروز از مرز پنجاه میلیون دلار عبور کرده است. در نتیجه، ما در حال حاضر 80 درصد از این میزان هر درآمد حاصل از فروش ویچر 3 در شبکه استیم را به دست می آوردیم. از حمایت تک تک شما هواداران صمیمانه تشکر می کنیم.

بدون شک، عرضه سریال ویچر در افزایش فروش نسخه سوم سری ویدیویی تاثیر به سزایی گذاشته و پس از اکران آن در سرویس نتفليكس، مسلما فروش The Witcher 3 چه در استیم و چه در سایر پلتفرم با افزایش چشمگیری روبه‌رو شده است. از دیگر اخبار مربوط به این عنوان می توان به اضافه شدن قابلیت کراس سیو میان نسخه پی سی و نینتندو سوییچ آن اشاره کرد که بر این اساس، کاربران می توانند فایل های ذخیره سازی خود در نسخه رایانه شخصی بازی را به نسخه سوییچ منتقل کرده و ادامه گیم پلی و بخش کمپین را در کنسول هیبریدی نینتندو سوییچ تجربه کنند.

بازی Cyberpunk 2077 که جدیدترین پروژه استودیوی سی دی پروجکت رد شناخته می شود، پس از سال ها توسعه سرانجام قرار است در روز 27 شهریور 99 (هفدهم سپتامبر امسال) روی سه پلتفرم رایانه های شخصی، پلی استیشن 4 و ایکس باکس منتشر شود. با توجه به اینکه بازی در نزدیکی عرضه کنسول های نسل نهم راهی بازار می شود، به نظر می رسد که این عنوان علاوه بر پلتفرم های مذکور برای ایکس باکس سری ایکس و پلی استیشن 5 نیز منتشر خواهد شد. البته این موضوع هنوز از سوی منابع رسمی تایید نشده است.

ارسال نظر