ساخت بازی Titanfall 3 با توجه به آگهی استخدام رسپاون، تایید شده است

رسانه کلیک - روز گذشته رسپاون چند فرصت شغلی جدید را ایجاد کرده است که بر اساس آن، احتمال می‌رود این جذب نیرو جهت توسعه و ساخت بازی Titanfall 3 باشد.

ساخت بازی Titanfall 3 با توجه به آگهی استخدام رسپاون، تایید شده است

استودیو رسپاون اینترتینمنت (Respawn Entertainment) در سال 2010 میلادی توسط یکی از کلیدی‌ترین مهره‌های اینفینیتی وارد (سازنده برخی از نسخه‌های سری بازی Call of Duty) یعنی وینس زامپلا تاسیس شد و اولین بازی خود را در سال 2014 میلادی (1392) تحت عنوان Titanfall توسط الکترونیک ارتز به بازار عرضه کرد. اولین بازی این استودیو هم به لحاظ فروش و هم به لحاظ تحلیل منتقدان و بازیکنان موفقیت‌های بسیاری کسب کرد. نسخه‌ی دوم این بازی هم دو سال بعد از نسخه‌ی اول، منتشر شد. هر چند بازی Titanfall 2 هم نمرات خیلی خوبی را کسب کرد و بازی کم‌نقصی بود، اما نتوانست به فروش قابل قبولی دست پیدا کند. چرا که تاریخ انتشار آن به دو بازی محبوب Call of Duty: Infinite Warfare و Battlefield 1 نزدیک بود و نتوانست در بازار فروش، این دو رقیب قدر را شکست دهد. تقریبا از چند ماه پیش شایعات مبنی بر ساخت بازی Titanfall 3 شروع شد و بسیاری معتقد بودند که این بازی در سال 2019 میلادی روانه بازار خواهد شد تا ناکامی Titanfall 2 در میزان فروش را، به باد فراموشی بسپارد.

در حال حاضر هم رسپاون بر روی یک بازی واقعیت مجازی برای رایانه‌های شخصی و بازی Star Wars Jedi: Fallen Order کار می‌کند. با این وجود اخیر یک آگهی استخدام توسط این استودیو آمریکایی منتشر شده است که به نوعی می‌تواند بیانگر تایید ساخت بازی Titanfall 3 باشد. چرا که پیش از این، التکرونیک ارتز (EA) هم تایید کرده بود که رسپاون بر روی چند پروژه مختلف کار می‌کند.

در این فرصت‌های شغلی، جایگاه‌هایی همچون کارشناس ارشد ساخت انیمیشن، مدیر ساخت و انتشار، کارشناس ارشد شبکه، بازیگر VFX و چند فرصت شغلی دیگر وجود دارد که جلو نام آن‌ها، اسم بازی Titanfall قید شده است. بنابراین شکی نیست که این جذب نیرو برای سری بازی Titanfall خواهد بود.

بعید به نظر می‌رسد که پس از گذشت دو سال از انتشار بازی Titanfall 2، رسپاون به فکر پشتیبانی بیشتر از این بازی و ساخت بسته‌های الحاقی (DLC) برای آن باشد؛ این طور که از شواهد پیداست، این استودیو در حال ساخت بازی Titanfall 3 است.

اگر بازی Titanfall 3 در حال ساخت باشد، امیدواریم الکترونیک ارتز و رسپاون نگاهی به برنامه عرضه تمام بازی‌ها داشته باشد تا مشکلات بازاریابی بازی Titanfall 2 مجددا تکرار نشود.

ارسال نظر