معرفی ۵ بازی برتر تلفن های همراه در ماه جولای

رسانه کلیک - در ماه اخیر، بازی های زیادی برای پلتفرم موبایل منتشر شده که در این مقاله به بررسی و معرفی ۵ بازی برتر ماه جولای خواهیم پرداخت.

معرفی ۵ بازی برتر تلفن های همراه در ماه جولای

به دلیل راحتی استفاده از موبایل های هوشمند، بسیاری از افراد اغلب بازی های ویدیویی را بر روی این دستگاه تجربه می کنند. از این رو سازندگان نیز به اهمیت بازی های موبایل پی برده به طوری که هر ماه شاهد انتشار عناوین جدیدی بر روی این پلتفرم هستیم. در ماه جولای سال میلادی جاری، عناوین نسبتا زیادی در دو فروشگاه اپ استور (آیتونز) و گوگل پلی عرضه شدند که در این مقاله به معرفی ۵ بازی برتر این ماه خواهیم پرداخت.

نام بازی: Futurama: Worlds of Tomorrow

قیمت: رایگان

سیستم عامل: آی او اس (iOS) و اندورید

توضیحات بازی:

پس از دو بار لغو در تولید، سرانجام بازی Futurama: Worlds of Tomorrow برای هر دو سیستم عامل آی او اس و اندروید عرضه شد. این عنوان برگرفته از سریال علمی تخیلی Futurama است که هم اکنون طرفداران زیادی در سرتاسر جهان دارد. در طی روند ساخت این عنوان، همکاری ویژه ای میان سازندگان بازی با کارگردانان این سریال دیده می شود تا المان های اصلی در بازی ویدیویی نیز حفظ شود و خاطرات آن دوران دوباره زنده شوند.

در این بازی، شما کنترل شخصیت های اصلی و محبوب سریال Futurama را بدست گرفته و به کمک تجهیزات موجود در بازی، به سیارات مختلفی از جمله مریخ، ماه و... سفر می کنید تا آثار بیگانه را کاوش کنید. به بیان دیگر، هدف اصلی شما پس از تاسیس شهر نیویورک، یافتن آثار بیگانه هاست! در این مسیر، دشمنان زیادی مانع پیشروی شما خواهند شد که به کمک ابزارها و دوستان خود، باید تمامی آن ها را نابود کنید. عنوان محبوب Futurama: Worlds of Tomorrow هم اکنون برای دو سیستم عامل آی او اس و اندروید در دسترس است. جهت دانلود بازی به فروشگاه گوگل پلی و اپ استور مراجعه فرمایید.

نام بازی: Snake VS Block

قیمت: رایگان

سیستم عامل: آی او اس (iOS) و اندورید

توضیحات بازی:

اگر شما بازی کلاسیک و خاطره انگیز Snake را تجربه کرده اید، عنوان Snake VS Block را هرگز از دست ندهید! سازندگان این بار با افزودن چند ایده جذاب به عنوان کلاسیک Snake، بازی جدیدی را خلق کرده اند که به خوبی بازیکنان را برای مدت های طولانی سرگرم می کند. در این بازی، همانند گذشته شما کنترل یک مار را بر عهده می گیرد که با خوردن دایره های موجود در مسیر، بر طول این مار افزوده می شود و همچنین سرعت بازی نیز افزایش می باید. البته این تمام ماجرا نیست چرا که در طول این مسیر، موانع مربعی شکل نیز وجود دارند که با عدد نشانه گذاری شده اند. توجه داشته باشید که حداقل امکان از این موانع عبور نکنید چرا که در صورت عبور، با توجه به عدد مانع مربعی شکل، از طول مار شما کاسته می شود. حال هر چقدر عدد مانع کمتر باشد، مار شما نیز کاهش طول کمتری خواهد داشت.

از آنجا که این بازی ماهیت رکوردی دارد، شما را به خوبی به چالش خواهد کشاند. عنوان Snake VS Block هم اکنون برای دو سیستم عامل آی او اس و اندروید در دسترس است. جهت دانلود این بازی به فروشگاه گوگل پلی و اپ استور مراجعه فرمایید.

نام بازی: Wave

قیمت: رایگان

سیستم عامل: آی او اس (iOS) و اندروید

توضیحات بازی:

بازی Wave، جدیدترین بازی استودیوی Ketchapp به شمار می رود که بازیکنان کنترل یک سفینه فضایی را بدست گرفته و با عبور از امواج، امتیاز و سکه دریافت می کنند. همانند سایر عناوین پلتفرم موبایل، در طول مسیر موانع مختلفی مشابه امواج شکسته وجود دارند که نباید کوچک ترین تماسی با آن ها داشته باشید. همچنین حلقه های فراوانی در مسیر بازی دیده می شوند که با عبور از مرکز آن ها، بیشترین امتیاز ممکن را بدست می آورید که در نهایت رکورد خود را با سایر دوستان به اشتراک می گذارید. به علاوه، با سکه های دریافتی می توانید سفینه های جدیدتر و بیشتری را خریداری کرده و در صدد افزایش رکورد خود باشید.

از آنجا که این بازی ماهیت رکوردی دارد، شما را به خوبی به چالش خواهد کشاند. عنوان Wave هم اکنون برای دو سیستم عامل آی او اس و اندروید در دسترس است. جهت دانلود این بازی به فروشگاه گوگل پلی و اپ استور مراجعه فرمایید.

نام بازی: Brawl Stars

قیمت: رایگان

سیستم عامل: آی او اس (iOS) و اندورید

توضیحات بازی:

به تازگی استودیوی نامدار سوپرسل، خالق عناوین کلش آو کلن، کلش آو رویال و بوم بیچ بازی منحصر به فرد آنلاین دیگری را تحت عنوان Brawl Stars (جدال ستارگان) منتشر کرد. در این بازی، بازیکنان به همراه دوستان خود به جدال ها و نبردهای سه نفره می پردازند. شخصیت ها و مبارزهای نسبتا زیادی در عنوان ویدیویی Brawl Stars حضور دارند که دقیقا مشابه بازی کلش رویال، با کسب کارت های کامن، ریر، اپیک و لجندری می توانید شخصیت و مبارز مورد نظر خود را انتخاب کرده و با دوستان خود به مبارزه بپردازید. همچنین به کمک سکه و اکسیرهای بدست آمده، امکان ارتقا قدرت و شخصی سازی جنگجویان وجود دارد.

در این بازی، بازیکنان در جین مبارزه با تیم حریف خود، باید از مرکز نقشه کریستال هایی را جمع آوری کنند. تیمی که بتواند زودتر به کریستال برسد، برنده میدان خواهد بود. البته این تنها حالت بخش چند نفره بازی نیست بلکه سه حالت دیگر در بازی وجود دارد.

برای تجربه بازی Brawl Stars به اینترنت نسبتا پرسرعتی احتیاج خواهید داشت تا در نبردهای آنلاین بدون هیچ مشکلی مبارزه کنید. لازم به ذکر است تمامی نبرهای بازی به صورت گروهی نیست و سازندگان امکان مبارزه انفرادی را نیز مهیا کرده اند. بازی Brawl Stars هم اکنون برای دو سیستم عامل آی او اس و اندروید در دسترس است. جهت دانلود این بازی به فروشگاه گوگل پلی و اپ استور مراجعه فرمایید.

نام بازی: Monument Valley 2

قیمت: ۴٫۹۹ دلار

سیستم عامل: آی او اس (iOS)

توضیحات بازی:

پس از محبوبیت و فروش بی نظیر نسخه اول بازی Monument Valley، شرکت اپل در جریان کنفرانس WWDC 2017 از نسخه دوم این عنوان رونمایی کرد. در نسخه ابتدایی بازی، بازیکنان کنترل شاهزاده ای را برعهده داشتند که باید از راه های مخفی و به دور دید نگهبانان عبور کرده و به هدف خود می رسید. حال در نسخه دوم بازی شما در شخصیت یک مادر و دختری بازی می کنید که برای رسیدن به مقصدشان، مجددا باید از راه های مخفی و گذرگاه های بناهای هندسی عبور کنید که تشخیص آن ها به کمک چشم کمی دشوار است. سازندگان این عنوان مدعی هستند که نسخه دوم بازی Monument Valley با پیشرفت های زیادی در زمینه طراحی جهان و گرافیک همراه بوده و معماهای نسبتا پیچیده ای در بازی وجود دارد.

بهتر است بدانید بازی Monument Valley توانست جایزه بهترین طراحی سال ۲۰۱۴ اپ استور را از آن خود کند و همواره شاهد حضور آن در لیست بازی های برتر اپ استور هستیم. نسخه دوم بازی Monument Valley هم اکنون برای سیستم عامل آی او اس (آیفون و آیپد) در دسترس است. جهت دانلود بازی به فروشگاه اپ استور مراجعه فرمایید.

ارسال نظر