تروی بیکر به تاریخ انتشار بازی Death Stranding در سال 2019 اشاره کرده است

رسانه کلیک - در حالی که مدت زیادی از معرفی بازی جدید هیدئو کوجیما می‌گذرد، اما هنوز تاریخ انتشار بازی Death Stranding از سوی سازندگان آن اعلام نشده است.

تروی بیکر به تاریخ انتشار بازی Death Stranding در سال 2019 اشاره کرده است

انتظار می‌رفت که طی مراسم انتخاب بهترین بازی سال 2018 (TGA 2018) از تاریخ انتشار بازی Death Stranding تو هیدئو کوجیما (Hideo Kojima)، تهیه کننده و کارگردان ژاپنی این بازی، پرده برداری شود؛ اما تنها چند روز مانده به شروع این مراسم، هیدئو کوجیما اعلام کرد که در مراسم انتخاب بهترین بازی سال 2018 حضور نخواهد داشت. با نشر این خبر، بسیاری از طرفداران بازی Death Stranding از تایید تاریخ انتشار بازی مورد علاقه‌شان ناامید شدند اما چند روز بعد، کوجیمای ژاپنی رسما اعلام کرد که در اوایل سال 2019 میلادی اخبار جدید و هیجان انگیزی از این بازی به اطلاع عموم خواهد رساند؛ اتفاقی که تا به امروز رخ نداده است.

تقریبا از ماه اکتبر سال 2018 میلادی هیچ خبر رسمی از این بازی به سمع رسانه‌های خبری نرسیده است اما ظاهرا تروی بیکر (Troy Baker) یکی از بازیگران و صداپیشه‌های بازی Death Stranding با انتشار توییتی در صفحه رسمی توییتر خود، به تاریخ انتشار بازی Death Stranding اشاره کرده است. البته این فقط یک احتمال است و نمی‌توان به صورت قطعی در رابطه با آن نظر داد. چیزی که از این توییت برداشت می‌شود این است که بازی Death Stranding در سال جاری میلادی، یعنی سال 2019 به بازار عرضه خواهد شد.

تروی بیکر، این هنرمند 42 ساله آمریکایی ضمن انتشار تصویری جالب، در توییتر خود نوشته است:

2009 در مقابل 2019

همان طور که در سمت راست این تصویر مشاهده می‌کنید، شخصیت ماسک طلایی را می‌بینیم که یکی از جذاب‌ترین شخصیت‌های بازی Death Stranding است و در مقابل آن، شخصیت اسنو ویلرس را می‌بینیم که تروی بیکر، وظیفه صداپیشگی او را در بازی Final Fantasy XIII عهده دار شده بود. این بازی اواخر سال 2009 میلادی در ژاپن منتشر شد و از همین رو، بسیاری این احتمال را داده اند که دلیل چنین قیاسی، اشاره به تاریخ انتشار بازی Death Stranding در سال 2019 میلادی است.

این اولین باری نیست که به انتشار این بازی در سال 2019 میلادی اشاره می‌شود. چندی پیش هم هیدئو کوجیما، طی مصاحبه‌ای با مجله ژاپنی فامیتسو اعلام کرده بود که تاریخ انتشار بازی Death Stranding خیلی دور نیست.

البته باید اعتراف کرد که این عادت همیشگی هیدئو کوجیما است تا با هر مصاحبه و نمایشی از پروژه‌های خود، احساسات طرفدارانش را تحت شعاع قرار دهد. او که پیش از این تجربه ساخت سری بازی Metal Gear Solid را در کارنامه خود دارد، توانسته با بهره از کارنامه درخشان خود و نمایش‌های فوق العاده هیجان انگیز بازی Death Stranding، بسیاری از بازیکنان را مجذوب خود کند.

لازم به ذکر است که اعضای استودیو گوریلا گیمز، بخش‌هایی از بازی Death Stranding را به صورت خصوصی مشاهده کرده اند و به تحسین پروژه جدید هیدئو کوجیما پرداختند.

بازی Death Stranding به صورت انحصاری برای کنسول پلی‌استیشن 4 منتشر خواهد شد.

ارسال نظر