دنباله بازی Star Wars Jedi: Fallen Order ساخته می‌شود

رسانه کلیک - بر اساس گزارش اخیر جیسون شرایر، سردبیر وب سایت کوتاکو، شرکت الکترونیک آرتز در حال حاضر فرآیند ساخت دنباله بازی Star Wars Jedi: Fallen Order را آغاز کرده است.

دنباله بازی Star Wars Jedi: Fallen Order ساخته می‌شود

جیسون شرایر (Jason Schreier)، سردبیر وب سایت معروف کوتاکو، به تازگی اعلام کرده که شرکت الکترونیک آرتز در حال حاضر مشغول ساخت دو بازی جدید از مجموعه جنگ ستارگان است. به گفته این منبع، یکی از این دو اثر مربوط به دنباله بازی Star Wars Jedi: Fallen Order است که در پی موفقیت نسخه اول، استودیوی رپسپاون اینترتینمنت و EA فرآیند ساخت و توسعه قسمت بعدی آن را آغاز کرده اند. موضوعی که با توجه به محبوبیت بازی، فروش فوق العاده آن در طول چند ماه اخیر و ثبت رکورد سریع فروش در میان تمام نسخه های سری جنگ ستارگان، خیلی هم بعید و دور از انتظار نیست.

در کنار این عنوان، به نظر می رسد که الکترونیک آرتز وظیفه ساخت یک بازی جدید دیگر از مجموعه جنگ ستارگان را به استودیوی الکترونیک آرتز موتیو (EA Motive) محول کرده است. طبق گفته های جیسون شرایر، این بازی به بزرگی دنباله بازی Star Wars Jedi: Fallen Order نیست و در اصل از آن می توان به عنوان یک پروژه غیرمعمولی یاد کرد. باید در نظر داشت که استودیوی الکترونیک آرتز موتیو خلق بخش داستانی بازی Star Wars: Battlefront II را در کارنامه خود دارد که این عنوان به خاطر مشکلات فنی بسیار، مورد انتقاد هواداران استار وارز قرار گرفت. به همین دلیل، ممکن است که شرکت EA از پروسه کار EA Motive خیلی راضی نباشد و در آینده مشابه پروژه Star Wars استودیوی ویسرال گیمز (Visceral Games)، فرآیند ساخت آن را لغو کند. البته این گفته ها هنوز در حد حدس و گمان است و هیچ اطلاعاتی در این خصوص از سوی منابع رسمی در دسترس قرار نگرفته است.

دنباله بازی Star Wars Jedi: Fallen Order طبق گزارش ها، دو بازی آخر جنگ ستارگان هر یک تا به امروز عملکرد قابل قبولی داشته اند و از لحاظ فروش مطابق انتظار شرکت الکترونیک آرتز عمل کرده اند. بنابراین، هیچ جای تعجبی نیست که EA در حال توسعه بازی های جدید و دنباله برخی از نسخه های موفق استار وارز باشد تا در کنار انتشار عناوین جدید، درآمد خود را نیز افزایش دهد. با توجه به اینکه دو دستگاه جدید ایکس باکس سری ایکس و پلی استیشن 5 برای عرضه در تعطیلات کریسمس امسال برنامه ریزی شده اند، یقینا در صورت صحت داشتن این خبر، دنباله بازی Star Wars Jedi: Fallen Order و دیگر نسخه جدید جنگ ستارگان برای کنسول های نسل آینده منتشر خواهد شد.

بازی Star Wars Jedi: Fallen Order که جدیدترین اثر ویدیویی این مجموعه شناخته می شود، تاریخ 24 آبان ماه امسال (15 نوامبر سال جاری میلادی) توسط شرکت الکترونیک آرتز روی سه پلتفرم ایکس باکس وان، پلی استیشن 4 و رایانه شخصی مبتنی بر سیستم عامل ویندوز منتشر شد. این عنوان تاکنون فروش بسیار خوبی را در اقصی نقاط جهان تجربه کرده و حتی رکورد سریع ترین فروش در میان سایر عناوین جنگ ستارگان را به نام خود ثبت کرده است. ( بازی Star Wars Jedi: Fallen Order رکورد سریع‌ترین فروش مجموعه را از آن خود کرد ).

ارسال نظر