یوبی سافت در اواخر تیر ماه یک رویداد دیجیتالی برگزار می‌کند

رسانه کلیک - شرکت یوبی سافت ساعاتی پیش در حساب کاربری توییتر خود اعلام کرد که در بیست و دوم تیر ماه امسال یک رویداد دیجیتالی به نام Ubisoft Forward برگزار خواهد کرد.

یوبی سافت در اواخر تیر ماه یک رویداد دیجیتالی برگزار می‌کند

فراگیری ویروس کرونا در سراسر دنیا معضلات زیادی را برای صنعت بازی های ویدیویی به دنبال داشته است. از تاخیر در انتشار بازی های مورد انتظار گرفته تا لغو بسیاری از نمایشگاه ها، همگی ناشی از حفظ سلامت مردم و جلوگیری از گسترش غیرقابل کنترل این بیماری در سطح جهان است. در این میان، مراسم E3 2020 نیز چندی پیش به همین دلیل برای نخستین بار در تاریخ این نمایشگاه لغو شد و شرکت هایی از جمله مایکروسافت و یوبی سافت به اجبار برنامه ها و کنفرانس های مطبوعاتی خود را لغو کردند.

با این حال، مایکروسافت به خاطر معرفی کامل بازی های نسل نهم و همچنین رونمایی از تمام ویژگی های کنسول ایکس باکس سری ایکس، به دنبال برگزاری لایو استریم های مختلفی طی هفته های آتی است و حتی اولین قسمت از این برنامه چند روز پیش در قالب اینساید ایکس باکس برگزار شد. حال به نظر می رسد که شرکت فرانسوی یوبی سافت هم مشابه ردموندی ها، به زودی یک مراسم دیجیتالی برگزار خواهد کرد تا در جریان آن از بازی ها و پروژه های جدید خود پرده بردارد.

این شرکت به تازگی با انتشار توییت جدیدی در صفحه رسمی شبکه توییتر، اعلام کرد که رویداد دیجیتالی خود تحت عنوان Ubisoft Forward در روز 22 تیر ماه سال جاری (دوازدهم ماه جولای) برگزار می شود که در طول آن، اخبار، تصاویر و ویدیوهای زیادی از بازی های مورد انتظار این کمپانی فرانسوی با هواداران و بازیکنان به اشتراک گذاشته خواهد شد.

یوبی سافت در حساب کاربری توییتر خود در این باره نوشت:

این تاریخ را فراموش نکنید! دوازدهم جولای (22 تیر ماه سال جاری) در رویداد دیجیتالی Ubisoft Forward به ما ملحق شوید. یک مراسم کاملا آنلاین و دیجیتالی که در طول آن خبرهای منحصر به فردی از بازی ها، معرفی ها و سایر موارد به اشتراک گذاشته خواهد شد.

این اولین باری است که شرکت یوبی سافت تصمیم به برگزاری یک رویداد دیجیتالی گرفته است. انتظار می رود که در این مراسم شاهد انتشار اطلاعات و تریلرهای بیشتری از بازی های Rainbow Six: Quarantin، Gods & Monsters و Watch Dogs: Legion باشیم. همچنین، از آنجا که چند روز پیش بازی جدید سری اساسین کرید به نام Assassin's Creed: Valhalla معرفی شد، قطعا سازندگان ویدیوهای بیشتری از این عنوان به نمایش خواهند گذاشت.

کنسول جدید ایکس باکس سری ایکس در تعطیلات کریسمس سال جاری میلادی روانه بازار خواهد شد. در کنار این دستگاه، سونی هم کنسول پلی استیشن 5 را برای عرضه در اواخر امسال برنامه ریزی کرده است. این در حالی است که برخی ها بر این باورند شیوع ویروس کرونا احتمالا عرضه هر دو کنسول نسل نهم را به تعویق خواهند انداخت. البته، مایکروسافت و سونی تا به امروز در پیام های مختلف اشاره کرده اند که سیستم های جدید تحت تاثیر ویروس کرونا قرار نگرفته اند و همچنان در زمان مقرر به دست کاربران خواهد رسید.

ارسال نظر