زمان برگزاری رویداد Ubisoft Forward 2020 مشخص شد

رسانه کلیک - شرکت یوبی سافت ساعاتی پیش در بیانیه ای اخیر خود، زمان و تاریخ برگزاری رویداد Ubisoft Forward 2020 را مشخص کرد.

زمان برگزاری رویداد Ubisoft Forward 2020 مشخص شد

همان طور که می دانید، مراسم بزرگ E3 سال جاری به خاطر فراگیری ویروس کرونا در سراسر جهان لغو شد و برنامه آن دسته از شرکت های بازی سازی که خود را برای برگزاری کنفرانس های مطبوعاتی طی این نمایشگاه آماده کرده بودند، به کلی تغییر کرد. جالب اینجا است که رویداد E3 امسال با سال های گذشته تفاوت زیادی داشت، چرا که کمتر از چند ماه به عرضه کنسول های نسل نهم ایکس باکس سری ایکس و پلی استیشن 5 باقی مانده و صنعت بازی های ویدیویی در برهه حساسی قرار دارد.

البته، لغو E3 تاثیر زیادی روی این صنعت نگذاشته و اغلب شرکت ها تا به امروز با برگزاری رویدادهای دیجیتالی، تا حدودی از بازی ها و دستاوردهای جدید خود پرده برداشته اند. در این میان، شرکت یوبی سافت که چند ماه پیش به معرفی برخی از آثار خود پرداخته بود، در نظر دارد که با پخش یک لایو استریم با نام Ubisoft Forward 2020، به طور کامل از عناوین آینده خود رونمایی به عمل آورد.

در همین راستا، این شرکت چندی تیزر مخصوصی تحت عنوان World در ارتباط با این مراسم به اشتراک گذاشت که این ویدیوی کوتاه، بخش هایی از دو بازی Assassin's Creed Valhalla، Watch Dogs: Legion و اثر بتل رویال Hyper Scape را به نمایش می گذارد. این موضوع به طور حتم حضور عناوین نام برده را در رویداد پیش رو تایید می کند. در آخر تیزر منتشر شده، یوبی سافت اعلام کرد که مراسم Ubisoft Forward 2020 راس ساعت 23:30 روز یکشنبه 22 تیر سال جاری به وقت ایران (12 بعد از ظهر روز دوازدهم جولای به وقت PT) برگزار خواهد شد.

در حال حاضر اطلاعات زیادی در رابطه با این مراسم منتشر نشده و شرکت یوبی سافت فهرستی از بازی های حاضر در آن را به اشتراک نگذاشته است. با این حال، اخیر شایعه شده که قسمت جدید سری پرطرفدار Far Cry با نام Far Cry 6 طی این رویداد معرفی خواهد شد. به علاوه، گزارش ها حاکی از آن است که جانکارلو اسپوزیتو، بازیگر سریال Breaking Bad و The Mandalorian، به احتمال قوی یکی از نقش های منفی این عنوان را برعهده خواهد داشت. اگرچه هنوز نمی توان به این گفته ها اعتماد کرد، اما چندی پیش این ستاره تلویزیون در مصاحبه ای از حضور خود در صنعت بازی های ویدیویی خبر داده بود.

از دیگر بازی های حاضر در رویداد Ubisoft Forward می توان به بازی Watch Dogs: Legion، اساسین کرید والهالا و Hyper Scape اشاره کرد که تیزر منتشر شده مهر تاییدی بر این گفته ها می زند. جدا از این ها، ممکن است که شرکت یوبی سافت تریلر جدیدی از بازی مورد انتظار Beyond Good and Evil 2 به اشتراک بگذارد.

ارسال نظر