ساخت یکی از بازی های جدید یوبی سافت متوقف شده است

رسانه کلیک - به گفته یکی از برنامه نویسان استودیوی یوبی سافت مونترال، ساخت یکی از بازی های جدید یوبی سافت پس از سال توسعه به کلی متوقف شده است.

ساخت یکی از بازی های جدید یوبی سافت متوقف شده است

هرچند که یوبی سافت تا به امروز بازی های زیادی را به دست بازیکنان رسانده، اما برخی از آثار این شرکت در میانه پروسه تولید خود به کلی لغو شده و هرگز راهی بازار نمی شوند. این اتفاق همچنان برای یوبی سافت ادامه دارد و در حال حاضر گیمرها از تمامی برنامه ها و پروژه های این کمپانی باخبر نیستند. حال در تازه ترین این خبرها، به نظر می رسد که یوبی سافت پس از سه سال کار روی ساخت یک بازی جدید، سرانجام دستور توقف پروسه تولید آن را صادر کرده است.

لوئیز دو کاروفل (Louis de Carufel)، برنامه نویس شرکت یوبی سافت مونترال، در توییتر شخصی خود اعلام کرد که به تازگی ساخت یکی از بازی های جدید یوبی سافت لغو شده و کلیه اعضای تیم سازنده این پروژه نیز هم اکنون در بخش های دیگری استودیوی Ubisoft Montreal مشغول به کار هستند. وی در این باره نوشت:

اخیرا متوجه شده ام که ساخت یک بازی ویدیویی که تقریبا به مدت سه سال روی آن مشغول بوده ایم، متوقف شده است. از آنجا که من از زمان توسعه دو نسخه اول سری Watch Dogs به مدت هفت سال با تمامی افراد این پروژه همکار بوده ام، این خبر بسیار بدی است.

بازی های جدید یوبی سافت

در ادامه این توییت، لوئیز دو کاروفل تایید کرد که بیش از 200 نفر روی این پروژه فعالیت می کردند که پس از لغو کلی آن، خوشبختانه هیچ کدام شغل خود را از دست نداده اند و هم اکنون روی پروژه های دیگر این استودیو که بیش از 15 بازی ویدیویی جدید است، کار می کنند. به دنبال این خبر، یکی از نویسندگان وب سایت کوتاکو (Kotaku) به نام جیسون شرایر (Jason Schreier) در انجمن ResetEra اعلام کرد که این پروژه ارتباطی با مجموعه های یوبی سافت ندارد و در واقع مربوط به یک IP کاملا جدیدی است. به علاوه، پروسه تولید آن نیز به اعضای سازنده مجموعه Watch Dogs سپرده شده بود که این بازی بیش از آنکه شبیه آثار قبلی یوبی سافت باشد، قرار بود در سبک و شکل و اندازه سری Destiny باشد. جیسون شرایر در انتهای صحبت های خود اشاره کرد که تغییرات عمده زیادی در یوبی سافت صورت گرفته که در واقع این شرکت را برای شروع نسل نهم کنسول ها آماده می کند. جزئیات بیشری در این زمینه در دست نیست.

تغییراتی که شرایر از آن صحبت کرده، در اوایل سال جاری میلادی برای بازیکنان آشکار شد. زمانی که یوبی سافت به شکست خود در عرضه بازی Ghost Recon Breakpoint اعتراف کرد و میزان فروش آن را بسیار پایین تر از حد انتظار دانست. همچنین، برخی از بازی های این شرکت با تاخیر روبه‌رو شدند و زمان عرضه آن ها به ماه های بعدی موکول شد. بنابراین، تغییرات زیادی در داخل یوبی سافت رخ داده تا اعضا روی پروژه های جدید با ایده های منحصر به فرد تمرکز بیشتری کنند.

ارسال نظر