جدول فروش هفتگی بریتانیا: صدرنشینی دوباره COD: Modern Warfare

رسانه کلیک – انجمن تعاملی بازی های ویدیویی انگلستان به تازگی حدول پرفروش ترین بازی های چهارم اول آذر 98 در بریتانیا را منتشر کرد.

جدول فروش هفتگی بریتانیا: صدرنشینی دوباره COD: Modern Warfare

موسسه تحلیل‌گر سرگرمی های تعاملی بازی های ویدیویی انگلستان اخیرا جدول پرفروش ترین بازی های هفته منتهی به شنبه 30 آذر (21 دسامبر) را را با علاقه مندان به اشتراک گذاشت که طبق آن، بازی Call of Duty: Modern Warfare در هفته آغازین تعطیلات کریسمس سال میلادی 2019، برای دومین هفته متوالی به صدرنشینی خود ادامه داد. گزارش ها نشان می دهد که فروش بازی در مقایسه با هفته گذشته با رشد 42 درصدی مواجه شده و این نهمین باری است که مجموعه کال اف دیوتی لقب پرفروش ترین بازی هفته کریسمس را از آن خود می کند.

از این بازی که بگذریم، FIFA 20 به خاطر افزایش 73 درصدی فروش خود، یک پله صعود را تجربه کرده و در رده دوم جدول قرار گرفته است. در نتیجه، بازی Star Wars Jedi: Fallen Order با وجود اینکه قریب به 23 درصد فروش بیشتری نسبت به هفته گذشته داشته، یک پله سقوط کرده و در جایگاه سوم جدول جا گرفته است. Mario Kart 8: Deluxe فروش نسبتا خوبی را در این مدت تجربه کرده و به خاطر افزایش 30 درصدی آن، رده چهارم را برای دومین بار پی‌درپی از آن خود کرده است.

رتبه پنجم در اختیار بازی Luigi's Mansion 3 است که فروش آن 18 درصد نسبت به هفته گذشته کاهش یافته است. بازی Pokémon Sword نیز به علت رشد 20 درصدی فروش، تغییراتی به خود ندید و در همان رده ششم قرار گرفت. بازی Just Dance 2020 که تا به امروز عملکرد بسیار خوبی داشته و جزء موفق ترین آثار شرکت یوبی سایت محسوب می‌شود، دوباره در جایگاه هفتم دیده می شود.

رده هشتم نیز کماکان در تصرف بازی Mario & Sonic at the Tokyo Olympic Games است که فروش آن در مقایسه با هفته قبلی بیش از 21 درصد افزایش پیدا کرده است. رده نهم و دهم جدول در اختیار مجموعه Crash Bandicoot است که به خاطر تخفیف های مناسب سازندگان، دو بازی Crash Bandicoot N.Sane Trilogy و Crash Team Racing: Nitro-Fueled به ترتیب در رده های ذکر شده قرار گرفته اند. همچنین، به نظر می رسد فروش بازی های واقعیت مجازی پلی استیشن در این هفته با افزایش چشمگیری روبه‌رو شده که علت آن را می توان باندل های PlayStation VR دانست.

در ادامه می توانید فهرست پرفروش ترین بازی های هفته چهارم آذر 98 در بریتانیا را به همراه جایگاه قبلی مشاهده کنید. شایان ذکر است؛ جدول زیر مربوط به فروش عناوین ویدیویی روی تمامی پلتفرم‌هاست.

جایگاه کنونی جایگاه قبلی نام بازی
1 اول Call of Duty: Modern Warfare
2 سوم FIFA 20
3 دوم Star Wars Jedi: Fallen Order
4 چهارم Mario Kart 8: Deluxe
5 پنجم Luigi's Mansion 3
6 ششم Pokémon Sword
7 هفتم Just Dance 2020
8 هشتم Mario & Sonic at the Tokyo Olympic Games
9 سیزدهم Crash Bandicoot N.Sane Trilogy
10 هفدهم Crash Team Racing: Nitro-Fueled

نظر خود درباره پرفروش ترین بازی های هفته چهارم آذر 98 را با ما در میان بگذارید.

ارسال نظر