جدول فروش هفتگی بریتانیا: تداوم صدرنشینی COD: Modern Warfare

رسانه کلیک – انجمن تعاملی بازی های ویدیویی انگلستان به تازگی جدول پرفروش ترین بازی های هفته اول دی 98 در بریتانیا را منتشر کرد.

جدول فروش هفتگی بریتانیا: تداوم صدرنشینی COD: Modern Warfare

موسسه تحلیل‌گر سرگرمی های تعاملی بازی های ویدیویی انگلستان اخیرا جدول پرفروش ترین بازی های هفته منتهی به جمعه ششم دی (27 دسامبر) را را با علاقه مندان به اشتراک گذاشت که طبق آن، بازی Call of Duty: Modern Warfare با تجربه سومین صدرنشینی متوالی خود لقب پرفروش ترین بازی در آخرین هفته سال جاری میلادی را از آن خود کرد. این عنوان پیش تر در صدر جدول پرفروش ترین بازی های هفته کریسمس امسال قرار داشت.

از این بازی پرطرفدار که بگذریم، FIFA 20 همچنان رده قبلی خود یعنی مکان دوم جدول را حفظ کرده و به عنوان دومین بازی پرفروش آخرین هفته امسال شناخته می شود. این شرایط برای بازی Star Wars Jedi: Fallen Order هم صادق بوده و این عنوان برای دومین بار متوالی در جایگاه سوم جدول دیده می شود. رتبه چهارم جدول کماکان در اختیار بازی Mario Kart 8: Deluxe است و Luigi's Mansion 3 هم برای بار دوم در مکان پنجم جدول قرار گرفته است. رده ششم جدول به بازی Grand Theft Auto V تعلق دارد که با پنج پله صعود، از رده یازدهم به رده ششم جدول رسیده و در آخرین هفته سال جاری میلادی به خاطر افزایش میزان فروش خود، دوباره به جمع ده بازی پرفروش هفتگی بریتانیا پیوسته است. بازی Borderlands 3 در رده هفتم جدول قرار دارد. این عنوان مشابه اثر جی تی ای وی طی این هفته پنج پله صعود را تجربه کرده و با بازگشت به جمع ده بازی پرفروش هفتگی بریتانیا، مکان هفتم را به خود اختصاص داده است.

پرفروش ترین بازی های هفته اول دی 98

یکی از بازی های جدید و موفق شرکت یوبی سافت به نام Just Dance 2020 نیز به خاطر جهش دو اثر فوق، با یک پله سقوط در جایگاه هشتم جا گرفت. بیشترین میزان سقوط گزارش این هفته به بازی Pokémon Sword تعلق دارد که با سه پله سقوط، از رده ششم به رده نهم جدول نقل مکان کرده است. بازی Crash Team Racing: Nitro-Fueled با حفظ جایگاه هفته گذشته، دوباره موفق به تصاحب رده دهم جدول شده است.

البته، تا به امروز نقدهای منفی زیادی به گزارش موسسه تحلیل‌گر سرگرمی های تعاملی بازی های ویدیویی انگلستان وارد شده است. همان طور که اطلاع دارید، گزارش این گروه برگرفته از میزان فروش نسخه فیزیکی بازی ها بوده و فروش نسخه دیجیتالی آن ها در جمع آوری جدول پرفروش ترین بازی های هفتگی بریتانیا در نظر گرفته نمی شود. به نظر می رسد این روند در سال میلادی 2020 دستخوش تغییراتی می شود و جداول GSD شامل فروش نسخه فیزیکی و دیجیتالی عناوین خواهد شد. گفته شده میزان فروش نسخه فیزیکی بازی ها در سال جاری میلادی در مقایسه با سال گذشته تقریبا 20 درصد کاهش یافته است.

در ادامه می توانید فهرست پرفروش ترین بازی های هفته اول دی 98 در بریتانیا را به همراه جایگاه قبلی مشاهده کنید. شایان ذکر است؛ جدول زیر مربوط به فروش عناوین ویدیویی روی تمامی پلتفرم‌هاست.

جایگاه کنونی جایگاه قبلی نام بازی
1 اول Call of Duty: Modern Warfare
2 دوم FIFA 20
3 سوم Star Wars Jedi: Fallen Order
4 چهارم Mario Kart 8: Deluxe
5 پنجم Luigi's Mansion 3
6 یازدهم Grand Theft Auto V
7 دوازدهم Borderlands 3
8 هفتم Just Dance 2020
9 ششم Pokémon Sword
10 دهم Crash Team Racing: Nitro-Fueled

نظر خود درباره پرفروش ترین بازی های هفته اول دی 98 را با ما در میان بگذارید.

ارسال نظر