جدول فروش هفتگی بریتانیا: صدرنشینی FIFA 20

رسانه کلیک – انجمن تعاملی بازی های ویدیویی انگلستان به تازگی جدول پرفروش ترین بازی های هفته سوم بهمن 98 در بریتانیا را منتشر کرد.

جدول فروش هفتگی بریتانیا: صدرنشینی FIFA 20

موسسه تحلیل‌گر سرگرمی های تعاملی بازی های ویدیویی انگلستان اخیرا جدول پرفروش ترین بازی های هفته منتهی به جمعه نوزدهم بهمن (8 فوریه) را با علاقه مندان به اشتراک گذاشت که طبق آن، بازی FIFA 20 به خاطر افزایش فروش 32 درصدی نسبت به هفته گذشته، لقب پرفروش ترین بازی این هفته را دز آن خود کرد و در جایگاه نخست جدول قرار گرفت. بازی Call of Duty Modern Warfare با وجود افزایش فروش 5 درصدی، نزدیک به هزار نسخه کمتر از فیفا 20 فروش داشت و با یک پله سقوط در رده دوم جدول حضور دارد. البته، به گفته GfK، میزان فروش نسخه فیزیکی این عنوان در مقایسه با Black Ops 4 تقریبا سه درصد بیشتر بوده و این عنوان موفق تر از نسخه های قبلی سری کال اف دیوتی عمل کرده است.

هنوز زمان عرضه بازی های بزرگ فرا نرسیده و از آنجا که در نیمه دوم شاهد انتشار عناوین مورد انتظاری خواهیم بود، اما در حال حاضر سال میلادی 2020 به آرامی طی می شود. تنها بازی جدید هفته Zombie Army 4: Dead War نام دارد که چند روز پیش توسط استودیوی ریبلون (Rebellion) روی کنسول های پلی استیشن 4، ایکس باکس وان و همچنین رایانه های شخصی منتشر شد و فروش خوبی را تجربه کرد. با این حال، فروش بازی در مقایسه با Zombie Army Trilogy که در سال میلادی 2015 به دست بازیکنان رسیده بود، قریب به 43 درصد کمتر است و بازی هم اکنون رده هشتم جدول را از آن خود کرده است.

بازی Grand Theft Auto V با یک پله صعود خود را به جایگاه سوم جدول رسانده و جزء سه بازی پرفروش این هفته در بریتانیا شناخته می شود. به نظر می رسد اثر Ring Fit Adventure فروش بسیار خوبی را در این هفته تجربه کرده و با سه پله صعود در رده چهارم دیده می شود این بهترین جایگاهی است که بازی تا به امروز موفق به تصاحب آن شده است در طرف مقابل، میزان فروش Mario Kart 8: Deluxe کمی کاهش یافته و این عنوان با سه دو سقوط در رده پنجم جدول قرار دارد. رده ششم در اختیار بازی Star Wars Jedi: Fallen Order است که در این هفته یک پله سقوط را تجربه کرده است.

نسخه نینتندو سوییچ بازی Minecraft با وجود اینکه در این هفته با رشد 5 درصدی روبه‌رو شده بود، اما یک پله سقوط و مکان هفتم جدول را از آن خود کرد. همان طور که اشاره کردیم، Zombie Army 4: Dead War که بازی جدید این هفته محسوب می شود، در جایگاه هشتم حضور دارد. Luigi's Mansion 3 هم با یک پله سقوط به رده نهم جدول رفته و NBA 2K20 به خاطر افزایش فروش 4 درصدی، با سه پله صعود خود را به رده دهم جدول رسانده است.

در ادامه می توانید فهرست پرفروش ترین بازی های هفته سوم بهمن 98 در بریتانیا را به همراه جایگاه قبلی مشاهده کنید. شایان ذکر است؛ جدول زیر مربوط به فروش عناوین ویدیویی روی تمامی پلتفرم‌هاست.

جایگاه کنونی جایگاه قبلی نام بازی
1 دوم FIFA 20
2 اول Call of Duty: Modern Warfare
3 چهارم Grand Theft Auto V
4 هفتم Ring Fit Adventure
5 سوم Mario Kart 8: Deluxe
6 پنجم Star Wars Jedi: Fallen Order
7 ششم Minecraft
8 - Zombie Army 4: Dead War
9 هشتم Luigi's Mansion 3
10 سیزدهم NBA 2K20

نظر خود درباره پرفروش ترین بازی های هفته سوم بهمن 98 را با ما در میان بگذارید.

ارسال نظر