13 نفر از کارکنان شرکت ولو در ماه گذشته اخراج شدند

رسانه کلیک - متاسفانه روز گذشته رسما تایید شد که سیزده نفر از کارکنان شرکت ولو در ماه گذشته میلادی یعنی ماه فوریه، از این شرکت اخراج شده اند.

13 نفر از کارکنان شرکت ولو در ماه گذشته اخراج شدند

بیش از نیمی از کارکنان شرکت ولو که در ماه گذشته مشاغل خود را در این شرکت از دست دادند، روی پروژه هدست واقعیت مجازی (VR) کار می‌کردند و با توجه به این که همچنان هیچ خبر خوبی از این هدست‌ها به اطلاع عموم و رسانه‌ها رسانده نشده است، به نظر می‌رسد که این پروژه روند چندان مثبتی نداشته است. در ماه نوامبر سال گذشته میلادی (آبان ماه گذشته) گزارشی در فضای مجازی منتشر شد که نشان می‌داد شرکت ولو (Valve) در حال ساخت هدست‌های واقعیت مجازی هست و حتی تصویری هم از این هدست‌ها منتشر شد. حتی این احتمال هم به وجود آمد که این هدست واقعیت مجازی به همراه بازی Half-Life VR به بازار‌های جهانی عرضه خواهد شد اما هنوز هیچ خبری نه از این بازی و نه از این هدست به صورت رسمی به رسانه‌ها ابلاغ نشده است.

با توجه به اخراج 13 نفر از کارکنان شرکت ولو در ماه فوریه میلادی مشخص نیست که چه اتفاقاتی در این شرکت به وقوع پیوسته است. با این وجود، مرجع UploadVR گزارش داده است که بیشتر این کارکنان اخراج شده در بخش سخت‌افزار این شرکت مشغول به کار بوده اند.

شرکت ولو به صورت رسمی هنوز اعلام نکرده است که کارکنان اخراج شده در کدام بخش‌ها اشتغال داشته اند اما در وب‌سایت رسمی این شرکت، اخراج 13 نفر از کارکنان شرکت ولو به صورت رسمی تایید شده است.

در بخشی از این بیانیه، در رابطه با تعدیل نیروی تعدادی از کارکنان این شرکت در ماه فوریه 2019 میلادی نوشته شده است:

در ماه گذشته به 13 نفر از کارکنان تمام وقت خود این اجازه را دادیم که از جمع ما جدا شوند و به قرارداد‌های کاری آن‌ها خاتمه دادیم.

به هر حال این بخشی از ناخوشایندی‌های کسب و کار است اما چنین اتفاقی نمی‌تواند نشان‌دهنده‌ی تغییر بزرگ در این شرکت نیست. ما از تمامی کسانی که با ما همکاری داشته اند، تشکر می‌کنیم و برای آن‌ها در آینده بهترین‌ها را آرزو می‌کنیم.

شاید جالب باشد بدانید که در وب‌سایت رسمی شرکت ولو همچنان چند موقعیت شغلی برای بخش‌های سخت افزار و مهندسی، به خصوص برای کار روی پروژه واقعیت مجازی ولو وجود دارد. با این وجود، سرنوشت هدست واقعیت مجازی ولو و همچنین Half-Life VR همچنان مبهم باقی مانده است و به نظر می‌رسد که گذر زمان بتواند این ابهامات را برطرف کند.

ارسال نظر