اشتراک پلی استیشن پلاس پرمیوم سونی چیست؟

سونی اعلام کرده در تابستان امسال از اشتراک های جدید خود موسوم به پلی استیشن پلاس (Playstation Plus) رونمایی خواهد کرد.

اشتراک پلی استیشن پلاس پرمیوم سونی چیست؟

اشتراک پلی استیشن پلاس قرار است تابستان امسال عرضه شود. این پلن جدید با مجموعه ای از مزایا برای کسانی که مایل به پرداخت اندکی بیشتر از اشتراک های فعلی هستند کاربرد زیادی برای گیمرهای حرفه ای دارد و در واقع ترکیبی از اشتراک های PS Plus و PS Now است. به عنوان مثال، سطح جدید Premium این سرویس بیش از 700 بازی برای بازی، پخش و دانلود پس از عرضه در ماه ژوئن خواهد داشت.

اما، چه اتفاقی برای اشتراک های فعلی PS Plus کاربران می‌افتد؟ تعداد زیادی از طرفداران پلی استیشن وجود دارند که سال ها PS Plus یا PS Now را در اختیار داشته اند، و حتی ممکن است برخی بخواهند به سطوح جدید Extra یا Premium نیز ارتقا دهند. خبر خوش این است که این عده می توانند در پیش پرداخت با استفاده از کوپن های خود مبلغ کمتری را برای آپگرید به اشتراک های پلاس پرداخت کنند.

پلی استیشن پلاس پرمیوم چیست؟

سه سطح برای PS Plus جدید وجود دارد. Essential، Extra و Premium. در این اشتراک کاربران به خدمات زیر دسترسی دارند:

دسترسی چند نفره به بازیها، بازی‌های ماهانه رایگان، تخفیف‌ها و فضای ذخیره‌سازی ابری، انتقال آسان بازی ها برای مشتریکن پلاس و ورود به لایه Essential در هنگام نصب بازی. این موضوع یک مزیت برای مشترکین پلاس خواهد بود چرا که با پرداخت هزینه اشتراک اولیه، دیگر لازم به پرداخت هزینه اضافی برای ورود به سطح Essential ندارند.

فروش و تمدید اشتراک های قدیمی متوقف شدند

سونی تایید کرده که پیش از عرضه جدید PS Plus، فروش و تمدید کدهای PS Plus و PS Now را برای اعضای فعلی متوقف کرده است. اگر کدی را خریداری کرده اید و نتوانسته اید آن را فعال کنید، باید منتظر بمانید تا عضویت شما منقضی شود، یا زمانی که PS Plus جدید راه اندازی شود.

اگر در حال حاضر مشترک یکی از اشتراک های سونی هستید، بر طبق جدول زیر می توانید اشتراک خود را به اشتراک پلی استیشن پلاس جدید تبدیل کنید.

نحوه ارتقاء به PS Plus Premium و Extra

بنابراین هنگامی که سرویس جدید راه اندازی شد و عضو PS Plus Essential شدید، ممکن است از خود بپرسید که چگونه می توانم همه ویژگی های جدید را دریافت کنم؟ برای انجام این کار، باید به PS Plus Extra یا PS Plus Premium ارتقا دهید. هر سطح مزایای جدیدی به همراه خواهد داشت، بنابراین مطمئن شوید که قبل از خرید و ارتقا به PS Plus جدید، همه مستندات آن را مطالعه کرده اید.

چطور اشتراک Ps Plus و PS Now را به PS plus premium تبدیل کنیم؟

کاربران پلی‌استیشن که در حال حاضر هم اشتراک PS Now و PS Plus دارند، پس از راه‌اندازی پلن جدید به PS Plus Premium ارتقا خواهند یافت. سپس طول این عضویت برابر با طولانی‌ترین اشتراک شما خواهد بود.

بنابراین، برای مثال، اگر تا اوت 2022 مشترک PS Now و تا سپتامبر 2025 عضویت PS Plus فعال داشته باشید - این بدان معناست که تا سپتامبر 2025 به PS Plus premium ارتقا خواهید یافت. این احتمالا بهترین معامله ممکن است، زیرا شما نیازی به پرداخت هزینه های ارتقاء نخواهید داشت.

ارسال نظر