بازی های رایگان ماه ژانویه ایکس باکس لایو گلد معرفی شدند

رسانه کلیک – شرکت مایکروسافت در روزهای پایانی سال میلادی 2019، لیست بازی های رایگان ماه ژانویه 2020 ایکس باکس لایو گلد را منتشر کرد.

بازی های رایگان ماه ژانویه ایکس باکس لایو گلد معرفی شدند

پیش از شروع تعطیلات سال جاری میلادی، شرکت مایکروسافت بازی های رایگان ماه آینده سرویس ایکس باکس لایو گلد را با مشترکین خود به اشتراک گذاشت که تعدادی از این عناوین از روز یازدهم دی ماه (یکم ژانویه سال میلادی 2020) به طور رایگان به دست کاربران Xbox Live Gold و Game Pass Ultimate می‌رسد.

بازی های رایگان این ماه کنسول ایکس باکس وان شامل Styx: Shards of Darkness و Batman: The Telltale Series می شود که به ترتیب از روز یازدهم و 26 دی ماه به مدت یک ماه قابل دریافت خواهند بود. به علاوه، دارندگان کنسول ایکس باکس 360 نیز در این ماه می توانند بازی های Tekken 6 و Lego Star Wars II: The Original Trilogy را به رایگان دریافت و تجربه کنند. البته، از آنجا که این عناوین از قابلیت Backward Compatibility پشتیبانی می کنند، کاربران ایکس باکس وان نیز در مجموع می توانند تمامی چهار بازی ذکر شده را روی کنسول خود اجرا کنند.

شرکت مایکروسافت ارزش بازی های رایگان این ماه سرویس ایکس باکس لایو گلد را برابر با 65 دلار اعلام کرده که در حد و اندازه یک کریسمس و تعطیلات سال نو میلادی نیست. توجه داشته باشید که با معرفی این عناوین، فرصت دریافت بازی Jurassic World Evolution هنوز به پایان نرسیده و شما تا روز 25 آذر (15 ژانویه سال 2020) می توانید این بازی را به صورت رایگان به حساب کاربری خود اضافه کنید.

بازی های رایگان ماه ژانویه 2020 ایکس باکس

در ادامه می‌ توانید فهرست اسامی بازی های رایگان ماه ژانویه ایکس باکس لایو گلد و همچنین زمان عرضه آن ها را مشاهده کنید.

بازی‌ های رایگان کنسول ایکس‌باکس وان

  • Styx: Shards of Darkness

تاریخ شمسی: 11 دی الی 11 بهمن

تاریخ میلادی: 1 ژانویه الی 31 ژانویه

  • Batman: The Telltale Series

تاریخ شمسی: 26 دی الی 26 بهمن

تاریخ میلادی: 16 ژانویه الی 15 فوریه

بازی‌ های رایگان کنسول ایکس‌باکس 360

  • Tekken 6

تاریخ شمسی: 11 دی الی 25 دی

تاریخ میلادی: 1 ژانویه الی 15 ژانویه

  • Lego Star Wars II: The Original Trilogy

تاریخ شمسی: 26 دی الی 11 بهمن

تاریخ میلادی: 16 ژانویه الی 31 ژانویه

جهت دسترسی و دریافت بازی های رایگان ماه ژانویه ایکس باکس لایو گلد در تاریخ های ذکر شده به فروشگاه رسمی ایکس باکس لایو مراجعه کنید. توجه داشته باشید که تمامی عناوین ویدیویی فوق صرفا برای کاربران و مشترکین سرویس ایکس باکس لایو گلد یا همان اشتراک طلایی ایکس باکس در نظر گرفته شده و در صورتی که جزو کاربران عادی این پلتفرم به شمار می روید، قادر به دریافت رایگان این عناوین نخواهید بود.

ارسال نظر