بازی های رایگان ماه ژوئن ایکس باکس لایو گلد مشخص شدند

رسانه کلیک – شرکت مایکروسافت به تازگی لیست بازی های رایگان ماه ژوئن 2020 ایکس باکس لایو گلد را با کاربران خود به اشتراک گذاشت.

بازی های رایگان ماه ژوئن ایکس باکس لایو گلد مشخص شدند

کمتر از یک هفته به پایان ماه میلادی می باقی مانده و شرکت مایکروسافت طبق روال همیشه اسامی بازی های رایگان ماه آتی سرویس پرطرفدار ایکس باکس لایو گلد را منتشر کرده است. بر اساس اطلاعات منتشر شده از سوی ردموندی ها، این ماه نیز کاربران کنسول های ایکس باکس در مجموع چهار بازی رایگان دریافت خواهند کرد که از این بین، دو بازی برای ایکس باکس 360 و دو بازی برای ایکس باکس وان خواهد بود.

اولین بازی رایگان ماه ژوئن سرویس ایکس باکس لایو گلد، Shantae and the Pirate's Curse نام دارد که در شرایط عادی به قیمت 20 دلار قابل خریداری است. این عنوان از روز دوازدهم خرداد ماه به مدت یک ماه در دسترس مشترکین سرویس مذکور قرار خواهد گرفت. دیگر بازی رایگان کنسول ایکس باکس وان در ماه ژوئن، Coffee Talk است که کاربران از اواخر خرداد می توانند نسبت به دریافت و تجربه رایگان آن اقدام کنند. این عنوان نیز در شرایط معمول به قیمت 13.99 دلار به فروش می رسد.

در ادامه، شرکت مایکروساف دو بازی Destroy All Humans! و Sine Mora را برای کاربران کنسول ایکس باکس 360 در نظر گرفته شده که هر دو بازی برای مدت پانزده روز در طول ماه ژوئن رایگان خواهند بود. در نظر داشته باشید از آنجا که این عناوین از قابلیت Backward Compatibility پشتیبانی می کنند، کاربران ایکس باکس وان نیز می توانند به تجربه این عناوین نسل هفتم بپردازند و در واقع این افراد در مجموع می توانند تمامی چهار بازی ذکر شده را روی کنسول خود اجرا کنند.

در ادامه می‌ توانید فهرست اسامی بازی های رایگان ماه ژوئن 2020 ایکس باکس لایو گلد و همچنین زمان عرضه آن ها را مشاهده کنید.

ارسال نظر