بازی های رایگان ماه مارس ایکس باکس لایو گلد معرفی شدند

رسانه کلیک – شرکت مایکروسافت به تازگی لیست بازی های رایگان ماه مارس 2020 ایکس باکس لایو گلد را با کاربران خود به اشتراک گذاشت.

بازی های رایگان ماه مارس ایکس باکس لایو گلد معرفی شدند

شرکت مایکروسافت طبق روال همیشگی خود در روزهای پایانی ماه فوریه، اسامی بازی های رایگان ماه آینده سرویس اشتراکی ایکس باکس لایو گلد را منتشر کرد که بر اساس آن، به زودی چهار اثر ویدیویی مختلف در دسترس مشترکین Xbox Live Gold و Game Pass Ultimate قرار می گیرد.

اولین بازی رایگان این ماه کنسول ایکس باکس وان، Batman: The Enemy Within نام دارد که در حالت عادی با قیمت 14.99 دلار به فروش می رسد. Shantae: Half-Genie Hero هم دومین اثر رایگان سرویس ایکس باکس لایو گلد است که در سال میلادی 2016 توسط استودیوی مستقل WayForward راهی بازار شده است. بر اساس اعلام ردموندی ها این دو عنوان به ترتیب از روزهای یازدهم و بیست و ششم اسفند ماه به مدت یک ماه در دسترس کاربران کنسول ایکس باکس وان قرار خواهند گرفت. به علاوه، پشتیبانی مایکروسافت از کاربران و کنسول قدیمی خود به پایان نرسیده و این افراد در طول ماه مارس میزبان عناوین Castlevania: Lords of Shadow 2 و Sonic Generations خواهند بود البته، از آنجا که این عناوین از قابلیت Backward Compatibility پشتیبانی می کنند، کاربران ایکس باکس وان در مجموع می توانند تمامی چهار بازی ذکر شده را روی کنسول خود اجرا کنند.

در ادامه می‌ توانید فهرست اسامی بازی های رایگان ماه مارس 2020 ایکس باکس لایو گلد و همچنین زمان عرضه آن ها را مشاهده کنید.

بازی‌ های رایگان کنسول ایکس‌باکس وان

  • Batman: The Enemy Within

تاریخ شمسی: 11 اسفند الی 12 فروردین

تاریخ میلادی: 1 مارس الی 31 مارس

  • Shantae: Half-Genie Hero

تاریخ شمسی: 26 اسفند الی 27 فروردین

تاریخ میلادی: 16 مارس الی 15 آوریل

بازی‌ های رایگان کنسول ایکس‌باکس 360

  • Castlevania: Lords of Shadow 2

تاریخ شمسی: 11 اسفند الی 25 اسفند

تاریخ میلادی: 1 مارس الی 15 مارس

  • Sonic Generations

تاریخ شمسی: 26 اسفند الی 12 فروردین

تاریخ میلادی: 16 مارس الی 31 مارس

در آخر، ارزش تمام بازی های رایگان این ماه شرکت مایکروسافت برابر با 95 دلار است که با این وجود، هیچ اثر بزرگ و پرطرفداری در میان آثار رایگان ماه مارس دیده نمی شود. توجه داشته باشید که با معرفی این عناوین، فرصت دریافت بازی پرطرفدار Call of Cthulu هنوز به پایان نرسیده و شما تا روز یک شنبه 25 اسفند ماه (15 مارس) می توانید این عنوان را به حساب کاربری خود اضافه کنید. همچنین، کاربران کنسول نسل هفتم ایکس باکس 360 تا روز دهم اسفند (29 فوریه) قادر به دریافت رایگان Star Wars Battlefront خواهند بود.

جهت دسترسی و دریافت بازی های رایگان ماه مارس 2020 ایکس باکس لایو گلد در تاریخ های ذکر شده به فروشگاه رسمی ایکس باکس لایو مراجعه کنید. توجه داشته باشید که تمامی عناوین ویدیویی فوق صرفا برای کاربران و مشترکین سرویس ایکس باکس لایو گلد یا همان اشتراک طلایی ایکس باکس در نظر گرفته شده و در صورتی که جزو کاربران عادی این پلتفرم به شمار می روید، قادر به دریافت رایگان این عناوین نخواهید بود.

ارسال نظر