بازی های رایگان ماه می ایکس باکس لایو گلد معرفی شدند

رسانه کلیک – شرکت مایکروسافت به تازگی لیست بازی های رایگان ماه می 2020 ایکس باکس لایو گلد را با کاربران خود به اشتراک گذاشت.

بازی های رایگان ماه می ایکس باکس لایو گلد معرفی شدند

در روزهای پایانی ماه مارس، شرکت مایکروسافت طبق روال همیشگی خود اسامی بازی های رایگان ماه آینده سرویس اشتراکی ایکس باکس لایو گلد را منتشر کرد که بر اساس آن، V-Rally 4 به عنوان اولین اثر رایگان ماه می، طی چند روز دیگر در دسترس کاربران کنسول ایکس باکس وان قرار خواهد گرفت.

دیگر بازی رایگان این ماه کنسول ایکس باکس وان، Warhammer 40,000: Inquisitor - Martyr نام دارد که در اواسط سال میلادی 2018 روی سه پلتفرم ایکس باکس وان، پلی استیشن 4 و رایانه های شخصی منتشر شد. هر دو عنوان ذکر شده به ترتیب از روزهای دوازدهم و بیست و هفتم اردیبهشت به مدت یک ماه به صورت رایگان قابل دسترس خواهند بود. اگر همچنان با کنسول قدیمی ایکس باکس 360 به تجربه بازی ها می پردازید، خبر خوب این است که مایکروسافت در ماه می دو بازی Sensible World of Soccer و Overlord II را برای شما در نظر گرفته است. البته، از آنجا که این عناوین از قابلیت Backward Compatibility پشتیبانی می کنند، کاربران ایکس باکس وان در مجموع می توانند تمامی چهار بازی ذکر شده را روی کنسول خود اجرا کنند.

در ادامه می‌ توانید فهرست اسامی بازی های رایگان ماه می 2020 ایکس باکس لایو گلد و همچنین زمان عرضه آن ها را مشاهده کنید.

ارسال نظر