مایکروسافت در رویداد E3 2020 حضور دارد

رسانه کلیک - آقای فیل اسنپسر، مدیر کل بخش ایکس باکس، در شبکه توییتر رسما تایید کرد که برخلاف سونی، مایکروسافت در رویداد E3 2020 شرکت خواهد کرد.

مایکروسافت در رویداد E3 2020 حضور دارد

سال گذشته سونی برای نخستین بار در مراسم E3 حضور نیافت و خبری از برگزاری یک کنفرانس مطبوعاتی نبود! این موضوع شوک عظیمی را به هواداران پلی استیشن و حتی شرکت برگزارکننده این رویداد وارد کرد، چرا که این نمایشگاه یکی از مهم ترین رویدادهای صنعت بازی های ویدیویی است که بیش از یک دهه فعالیت درخشانی در این عرصه دارد. حال که پرونده مراسم E3 سال گذشته بسته شده، بسیاری از تحلیلگران معتقد بودند که سونی به خاطر عرضه پلی استیشن 5 در تعطیلات کریسمس سال جاری، قطعا برای معرفی و تبلیغ کنسول جدید خود کنفرانسی را در رویداد E3 2020 برگزار خواهد کرد. با این وجود، سونی ساعاتی پیش رسما تایید کرد که هیچ برنامه ای برای شرکت در این مراسم ندارد و برای دومین بار از حضور در مراسم سالانه E3 خودداری می کند ( سونی رسما اعلام کرد: در مراسم E3 2020 شرکت نمی‌کنیم ).

به دنبال انتشار این خبر، نوبت به مایکروسافت رسید تا تکلیف خود با نمایشگاه پیش رو را مشخص کند. از این رو، آقای فیل اسنپسر، مدیر کل بخش ایکس باکس، به تازگی در شبکه اجتماعی توییتر اعلام کرد که برخلاف سونی، مایکروسافت در رویداد E3 2020 شرکت و در جریان آن از دستاوردهای جدید خود رونمایی می کند. وی در این باره ادعا کرد که تیم ایکس باکس در حال حاضر خود را برای حضور قدرتمند در این مراسم آماده می کند و اعضای آن بی صبرانه مشتاق هستند تا چیزهای جدید مایکروسافت را با هواداران پر و پا قرص ایکس باکس به اشتراک بگذارند. با توجه به عرضه ایکس باکس سری ایکس در اواخر امسال، به نظر می رسد ردموندی ها بدون رقابت مستقیم با سونی، در این مراسم از دستگاه جدید خود پرده بر می دارند. مراسم E3 2020 در روز بیستم خرداد ماه سال 99 (نهم ژوئن) برگزار خواهد شد.

آقای فیل اسنپسر در توییتر خود نوشته است:

تیم ما تمام تلاش خود را برای حضور در مراسم E3 2020 به کار گرفته است. مشتاقانه منتظر هستیم تا چیزهای جدید خود را با هواداران پر و پا قرص ایکس باکس به اشتراک بگذاریم. ساختار هنری مایکروسافت با گذشت زمان به کمک خلاقیت و پیشرفت به تکامل خود ادامه می دهد. سال میلادی 2020 سال مهم و نقطه‌ عطفی برای تیم ایکس باکس محسوب می شود.

کنسول ایکس باکس سری ایکس و پلی استیشن 5 در تعطیلات کریسمس سال جاری میلادی از راه می رسند. پیش تر انتظار می رفت که در جریان رویداد E3 2020 هر دو دستگاه به نمایش گذاشته خواهند شد. با این حال، عدم حضور سونی در این مراسم باعث می شود تا مایکروسافت به دور از فضای رقابتی از کنسول جدید ایکس باکس رونمایی کند. در طرف مقابل، سوال مهم این است که پلی استیشن 5 در چه زمان و مکانی معرفی خواهد شد؟ البته، باید در نظر داشت که زمان زیادی به عرضه این دو دستگاه باقی نمانده و هیچ شکی نیست که در ماه های آتی اطلاعات زیادی درباره سخت افزار و قیمت آن ها در اختیار بازیکنان قرار خواهد گرفت.

ارسال نظر