معرفی کدهای مخفی کالاف دیوتی موبایل

گیمرها دوست دارند در سری بازی‌های Call of Duty پیشرفت کنند. برخی از آنها به دنبال راه‌هایی برای رشد سریع در این بازی هستند و در چنین مواقعی کدهای مخفی کالاف دیوتی موبایل حتما به کارشان می‌آید.

معرفی کدهای مخفی کالاف دیوتی موبایل

معرفی کدهای مخفی کال آف دیوتی

بخش چندنفره آنلاین سری بازی‌های Call of Duty فضای رقابتی بالایی دارد. به طوری که، گیمرها برای پیشرفت در این بازی، رو به خرید آیتم‌های مختلف بازی می‌آورند. حتی بعضی از بازیکنان از کدهای تقلب یا کدهای مخفی بازی استفاده می‌کنند تا سریع‌تر در بازی پیشرفت کنند.

ناگفته نماند، شرکت اکتیویژن در برابر کدهای تقلب و بازیکنانی که از این ترفند استفاده می‌کنند، برخورد شدیدی می‌کند. این شرکت معتقد است، با استفاده از این کدها عدالت در بازی از بین می‌رود و فضای رقابتی و سرگرم‌کننده بازی از بین می‌رود.

در ادامه به معرفی کدهای مخفی کالاف دیوتی موبایل می‌پردازیم. لازم به ذکر است، در صورت مسدود شدن حساب کاربری گیمرها، تمام مسئولیت این اتفاق برعهده خود بازیکن خواهد بود. زمان استفاده از کدها و پیشرفت در بازی،‌ ممکن است توسط دیگر گیمرها ریپورت شوید که موجب مسدود شدن حساب کاربری شما می‌شود.

اگر شرکت اکتیویژن متوجه وارد کردن کد تقلب شود، برای همیشه حساب شما را مسدود می‌کند. بنابراین، پیش از استفاده از این کدها و ترفندها، حواستان به موضوع مسدودیت اکانت خود باشد.

بازی Call of Duty Mobile بازی Call of Duty Mobile

نسخه هک شده Call of Duty Mobile

ترفند بی نهایت کردن جان در کال آف دیوتی موبایل کار چیت کال اف دیوتی موبایلساده‌ای است. در واقع گیمرها باید نسخه هک شده بازی را در گوشی خود نصب کنند. با این اوصاف، ابتدا نسخه ماد بازی Call of Duty Mobile را دانلود کنید. سپس بازی را از فایل فشرده خارج کنید.

فایل apk بازی کال آف دیوتی موبایل را نصب کنید. پس از اتمام نصب، فایل com.activision.callofduty.shooter را به این آدرس منتقل کنید:

  • Memory/Android/Obb

لازم به ذکر است، برای انتقال دیتای بازی باید از طریق اپلیکیشن Files در گوشی اندرویدی خود اقدام کنید. پس از نصب بازی، برنامه تغییر IP را روشن کنید. سپس بازی را اجرا کنید. حالا می‌توانید نسخه هک شده بازی Call of Duty Mobile را تجربه کنید.

نسخه ماد شده CoD Mobile نسخه ماد شده CoD Mobile

همانطور که در بالا ذکر شد، با نصب نسخه هک شده کال آف دیوتی، جان گیمرها بی نهایت می‌شود. این نسخه از بازی دارای شلیک خودکار به بازیکنان حریف است. در واقع گیمرها بدون نشانه‌گیری می‌توانند به سمت حریف شلیک کنند.

بازیکنان می‌توانند دشمنان را در پشت دیوار مشاهده کنند. با این روش، آنها فرصت خوبی برای تیراندازی پیدا خواهند کرد. نسخه هک شده کالاف دیوتی موبایل دارای راداری است که حضور تمام بازیکنان در نقشه را به گیمر نمایش می‌دهد. بنابراین، گیمر می‌تواند برای حمله به حریف خود اقدام کند. همچنین، این نسخه دارای CP بی نهایت در بازی است که گیمرها می‌توانند اقدام به خرید آیتم‌های داخل بازی کنند.

پیدا کردن کد مخفی کالاف دیوتی موبایل

شرکت اکتیویژن جایزه‌هایی مخفی در نقشه بازی CoD Mobile پنهان کرده است. گیمرها می‌توانند با پیدا کردن آنها، به یک کد برسند. سپس با وارد کردن این کد، ایموت یا اسکین رایگان دریافت می‌کنند. برای پیدا کردن اولین کد مخفی، به بخش Anniversary بروید و وارد لابی شوید. در این بخش یک توپ فوتبال را مشاهده خواهید کرد.

نسخه هک شده بازی کالاف دیوتی موبایل شوت کردن توپ به سمت بطری‌ها

با استفاده از توپ فوتبال، باید تمام بطری‌های داخل لابی را بیاندازید. این بطری‌ها در قسمت ورودی لابی، جلوی کانتر بار، کنار پله و سمت چپ کانتر بار قرار دارند. پس از انداختن بطری‌ها، یک کد در اختیار شما قرار می‌گیرد.

برای پیدا کردن کد مخفی دوم، در لابی به قسمت بازی‌ها بروید و دارت را انتخاب کنید. در این بخش، حالت Practice را انتخاب کنید. سپس ۵ بار پشت سرهم، دارت را به سمت امتیاز ۳ پرتاب کنید. بعد از این کار، کد مخفی به شما داده می‌شود.

بازی دارت در کال آف دیوتی موبایل انجام بازی دارت

سومین کد مخفی نیز در لابی بازی قرار دارد. صندوقچه‌ای کنار کانتر بار قرار دارد. روی این صندوقچه تعدادی Glowstick زرد رنگ وجود دارد. آنها را بردارید و به سمت پوسترهای داخل لابی پرتاب کنید. طوری Glowstick را پرت کنید که پوسترها آتش بگیرند. پس از این کار، کد مخفی به شما داده می‌شود.

پرتاب Glowstick به پوسترها پرتاب Glowstick به پوسترها

چگونه از کدهای مخفی استفاده کنیم؟

برای استفاده از کدها، به سایت Pawn Takes Pawn مراجعه کنید. در این سایت ثبت نام کنید و وارد حساب کاربری خود شوید. پس از ورود، پنجره‌ای برای شما باز می‌شود که از شما کد پیدا شده را می‌خواهد. با توجه به نوع کد درخواستی،‌ کد را در پنجره وارد کنید.

پس از تأیید کد، این سایت به شما یک کد جدید می‌دهد. حالا به سایت Call of Duty مراجعه کنید. وارد حساب کاربری خود شوید و کدهای جدید را وارد کنید. سپس جوایز اکتیویژن به شما اهدا خواهد شد.

 کدهای مخفی کالاف دیوتی موبایل وارد کردن کدهای مخفی در سایت Call of Duty

جالب است بدانید که جوایز به صورت تصادفی هستند. اما این جایزه‌ها ارزشمند و کاربردی هستند. به عنوان مثال گیمری موفق شد اسکین Battle Hardened Red Shock را به عنوان پاداش دریافت کند.

نظر شما درباره کدهای مخفی Call of Duty Mobile چیست؟ آیا شما موفق به پیدا کردن این کدها شده‌اید. لطفا نظرات خود را با کلیک در میان بگذارید.

همچنین در کلیک بخوانید: آموزش ترفندهای کالاف دیوتی موبایل

ارسال نظر