اعتراض گیمرها به اسلحه R8 Revolver در بازی CS: Global Offensive

همانطور که می دانید، در خبرهای گذشته در رسانه بزرگ کلیک اعلام کردیم که به تازگی کمپانی Valve آپدیت جدید زمستانه ای را برای بازی محبوب Counter-Strike: Global Offensive منتشر کرده است.

اعتراض گیمرها به اسلحه R8 Revolver در بازی CS: Global Offensive

در این آپدیت چند قابلیت جدید به بازی اضافه شدند و در بخش گیم پلی بازی تغییراتی نیز ایجاد شد. علاوه بر این قابلیت، اسلحه جدیدی با نام R8 Revolver جایگزین اسلحه محبوب Desert Eagle شده است که گویا کاربران و گیمرهای این عنوان بی نظیر، از اسلحه جدید راضی نیستند. در همین راستا بسیاری از کاربران از کمپانی Valve بابت تعویض اسلحه اعتراض کردند. برای کسب اطلاعات بیشتر همراه رسانه کلیک باشید.

به گزارش کلیک،بنا به ادعای کمپانی Valve اسلحه جدید R8 Revolver قدرت بسیار بالایی ندارد و از نظر کارایی و قدرت همانند اسلحه قدیمی Desert Eagle می باشد و مانند این اسلحه سریع شلیک می کند. گویا این ادعا کمپانی در اسلحه R8 Revolver اغراق کرده است و گیمرها این اسلحه را جایگزین مناسبی برای اسلحه Desert Eagle نمی دانند.

این اعتراضات دلیل بسیار قانع کننده ای دارد. مشکل اسلحه جدید R8 Revolver این است که گیمرها تنها با یک شلیک می توانند دشمن خود را نابود کنند. نکته قابل تعجب اینجاست که مهم نیست گیمرها کدام قسمت بدن دشمن خود را نشانه گرفته اند! گیمرها با شلیک به دست، پا و... به راحتی می توانند دشمنان خود را بکشند و همین موضوع باعث می شود که جذابیت بازی Counter-Strike: Global Offensive کاهش یافته و هر دور مسابقه به سرعت به پایان برسد. البته کمپانی ولو در این آپدیت مدت زمان هر دور مسابقه را ۱:۵۵ ثانیه و همچنین مدت زمان بمب های C4 به ۴۰ ثانیه تغییر داده است. پس از اعتراضات گیمرها و کاربران، کمپانی ولو به صورت رسمی اعلام کرده است که بزودی بروز رسانی جدیدی را برای این عنوان منتشر خواهد کرد که در این بروز رسانی شاهد رفع این مشکل بزرگ خواهیم بود.

کمپانی بزرگ Valve در بیانیه خود اعلام کرد:

"روز سه شنبه همین هفته ما برای بازی Counter-Strike: Global Offensive بروز رسانی جدیدی را منتشر کردیم که که در این بروز رسانی تغییراتی را در گیم پلی بازی به وجود آوردیم و قابلیت جدید صحنه آهسته را به بازی اضافه کردیم. همچنین در این بروز رسانی اسلحه R8 Revolver را جایگزین اسلحه Desert Eagle کردیم. پس از استفاده گیمرها از این اسلحه شاهد فیدبک هایی مبنی بر اینکه این اسلحه قدرت بسیار زیادی دارد، بودیم که کاملا اعتراضات گیمرها درست می باشد."

همچنین کمپانی Valve در وبسایت رسمی خود نوشت:

"در زمان انتشار آپدیت ما تصور می کردیم که بخاطر زمان گیر بودن قرار دادن اطلاعات در بروز رسانی جدید که شامل قابلیت جدید Kill Cam و ایجاد تغییرات در گیم پلی بازی می باشند، این مشکلات حل خواهد شد. اما پس از انتشار این آپدیت متوجه شدیم که قدرت اسلحه جدید R8 Revolver را بسیار زیاد قرار داده بودیم. با این حساب، امروز یک آپدیت جدیدی را برای بازی Counter-Strike: Global Offensive منتشر خواهیم کرد که در این آپدیت اسلحه R8 Revolver در مقایسه با سایر اسلحه ها قدرت منطقی تری دارد. سرعت تیر اندازی این اسلحه نیز در این آپدیت کاهش یافته است."

شما گیمرهای بازی Counter-Strike: Global Offensive هم اکنون می توانید آپدیت جدید این عنوان بی نظیر را از شبکه بزرگ استیم دریافت کنید و دیگر خیالتان از مشکل اسلحه R8 Revolver آسوده باشد.

نظر شما درباره اسلحه R8 Revolver چیست؟ آیا این اسلحه جایگزین مناسبی برای اسلحه محبوب و دوست داشتنی Desert Eagle است؟ دیدگاه های شخصی خودتان را در همین پست با ما در میان بگذارید.

ارسال نظر