رونمایی از ردیاب ماهواره ای گارمین برای رهگیری افراد

شرکت گارمین دو ابزار ماهواره‌ای جدید +InReach SE و +InReach Explorer را در نمایشگاه CES 2017 امسال معرفی کرد؛ این ابزار می تواند به عنوان یک رهیاب خوب برای گردشگران و توریست ها به شمار رود.

رونمایی از ردیاب ماهواره ای گارمین برای رهگیری افراد

به گزارش کلیک ، شرکت گارمین در نمایشگاه CES 2017 از دو دستگاه موبایل رونمایی کرد که برای توریست های بین المللی طراحی شده‌اند. هردو دستگاه +InReach SE و +InReach Explorer برای مهیا کردن پیام‌نگاری دو طرفه پوشش جهانی GPS، از پوشش ماهواره‌ی ایریدیوم استفاده می کنند.

+SE مدل پایین‌تر گارمین به شمار می رود؛ مدلی که قرار است در سه‌ ماهه‌ نخست سال ۲۰۱۷ و با قیمت ۴۰۰ دلار به بازار عرضه شود. این مدل قابلیت‌هایی همچون هدایت GPS «قطب به قطب»، پیام‌نگاری و هشدار GEOS SOS را ارائه می‌دهد. کاربران می‌توانند به شماره‌ تلفن همراه، آدرس ایمیل یا هر دستگاه InReach‌ دیگر، صرف‌نظر از پوشش کنونی مخابراتی، پیغام متنی ارسال کنند.

مدل +Explorer در کنار تمام قابلیت‌ های +SE، از نقشه‌ های توپوگرافی DeLorme، قطب‌ نمای دیجیتال داخلی، شتاب‌ سنج و فراز سنج بارومتریک نیز بهره می‌برد. عمر باتری هر کدام از دو دستگاه یاد شده، در حالت رهگیری فعال، ۱۰۰ ساعت و در حالت آماده‌ به‌ کار ۳۰ روز است.

البته برای استفاده از امکانات فوق، باید در شبکه‌ ماهواره‌ ایریدیوم ثبت نام کنید؛ عضویت در این شبکه در دو حالت ماهانه‌ و سالانه امکان‌پذیر است. هزینه‌ عضویت سالانه ۱۲ تا ۸۰ دلار در ماه (به اضافه هزینه‌ فعال‌سازی) و طرح ماهانه نیز در مجموع می‌تواند هزینه‌ ای معادل ۱۵ تا ۱۰۰ دلار در بر داشته باشد.

ارسال نظر