Gear Fit2 Pro مخصوص شناگران معرفی می‌شود

رسانه کلیک - ساعاتی پیش اطلاعاتی از ساعت هوشمند Gear Fit2 Pro که مخصوص شناگران ساخته شده، در وب سایت مالزایی شرکت سامسونگ منتشر شد.

Gear Fit2 Pro مخصوص شناگران معرفی می‌شود

خبر ارائه Gear Fit2 Pro سامسونگ برای اولین بار توسط ایوان بلس، صاحب حساب معروف evleaks که آن را با شایعات معروف و معمولاً صحیحش می‌شناسیم منتشر شد.

این ساعت هوشمند همان طور که از نامش پیداست بهبودی بر Gear Fit 2 محسوب می‌شود. بهبودی که هم آب دوستی فراوانی برای آن به ارمغان آورده هم آب دوستان فراوانی را به سمت Gear Fit2 Pro جذب کرده است؛ چرا که این محصول حتی درد عمق ۵۰ متری آب نیز خم به ابرو نخواهد آورد!

Gear Fit2 Pro

سامسونگ با گنجاندن صفحه نمایش لذت بخش AMOLED و تمامی امکانات ضروری یک ساعت هوشمند در Gear Fit2 Pro و البته ارائه یک طراحی خوش استیل و جذاب، خبر خوشی را به ورزشکاران ارائه کرده تا آنها نیز از محصولی برخوردار شوند که علاوه بر امکانات ضروری و مورد نیاز این ورزشکاران، از تجربه کاربری و ظاهری جذاب نیز بهره مند است.

هرچند هنوز سخن گفتن درباره قیمت و سایر مشخصات Gear Fit2 Pro زود است، اما در همین حد می‌دانیم که این ساعت هوشمند در رنگ های تمام سیاه و سیاه-قرمز عرضه خواهد شد.

ارسال نظر