سیستم مورد نیاز Gears of War 4 مشخص شد

رویداد بزرگ گیمزکام ۲۰۱۶ در کشور آلمان برگزار شده و در طول این رویداد، اطلاعات مختلفی از بازی های ویدیویی مورد انتظار منتشر می شوند. در جدیدترین این خبرها، از آن جا که بازی مورد انتظار Gears of War 4 برای رایانه های شخصی مبتنی بر سیستم عامل ویندوز ۱۰ عرضه خواهد، سازندگان سیستم مورد نیاز، سیستم پیشنهادی و سیستم ایده آل برای تجربه این عنوان ویدیویی را مشخص کردند. برای کسب اطلاعات و مشاهده این سیستم ها، همراه رسانه کلیک باشید.

سیستم مورد نیاز Gears of War 4 مشخص شد

در جدیدترین این خبرها، از آن جا که بازی مورد انتظار Gears of War 4 برای رایانه های شخصی مبتنی بر سیستم عامل ویندوز ۱۰ عرضه خواهد، سازندگان سیستم مورد نیاز، سیستم پیشنهادی و سیستم ایده آل برای تجربه این عنوان ویدیویی را مشخص کردند. برای کسب اطلاعات و مشاهده این سیستم ها، همراه رسانه کلیک باشید.

به گزارش کلیک، مراسم گیمز کام، یکی از بزرگ ترین مراسم صنعت گیم محسوب می شود که در طول این رویداد، کمپانی های شناخته شده از سرتاسر جهان به محل برگزاری آمده و از عناوین جدید و آینده خود صحبت می کنند. در گوشه کنار این مراسم، اطلاعات و ویدیوهای متعددی نیز به نمایش گذاشته می شود که علاقه مندان و طرفداران خود را مشتاق تر می کند. رویداد گیمز کام امسال، از تاریخ ۱۷ تا ۲۱ ماه آگوست سال ۲۰۱۶ میلادی (مصادف با چهارشنبه ۲۷ مرداد ماه سال ۱۳۹۵ الی یک‌ شنبه ۳۱ مرداد ماه سال ۱۳۹۵)، در شهر کلن آلمان برگزار می شود.

در طول این رویداد، استودیوی بازی سازی کوالیشن (استودیوی جدیدی که وظیفه ساخت فرانچایز Gears of War را برعهده گرفته است)، ویدیویی از نسخه چهارم مجموعه گرز آو وار منتشر کرد. این ویدیو که با رزولوشن ۴K پخش شده است، بیانگر کیفیت و قابلیت پشتیبانی بازی از این رزولوشن می باشد. پس از به اتمام رسیدن تریلر، سازندگان اطلاعاتی در خصوص سیستم مورد نیاز و پیشنهادی برای اجرای این بازی را منتشر کردند. سیستم مورد نیاز بازی Gears of War 4، چندان گیمرها و طرفداران آن را به چالش نمی کشد و گویا بیشتر بازیکنان می توانند این بازی پرطرفدار و هیجان انگیز را با کیفیت بسیار پایین، تجربه کنند. در ادامه، همراه کلیک باشید...

بنا به اطلاعات گفته توسط استودیوی کوالیشن، عنوان گرز آو وار ۴ تنها بر روی آخرین نسخه سیستم عامل مایکروسافت ویندوز ۱۰ قابل اجرا می باشد. به همین منظور، سیستم شما باید آخرین بروز رسانی هایی که توسط کمپانی نامدار مایکروسافت منتشر می شوند را دریافت و سپس نصب کنید. این امر چندان هم عجیب نیست و به دلیل رشد فروش این سیستم عامل در نظر گرفته شده است. برای اجرای بازی Gears of War 4 بر روی رایانه های شخصی و با حداقل کیفیت ممکن، سیستم شما باید دارای پردازنده اینتل i5 3470 @ 3.0 GHz و یا AMD FX-6300 و رم ۸ گیگابایتی باشد. کارت گرافیک که یکی از مهمترین قسمت یک پی سی جهت اجرای بازی های ویدیویی سنگین به حساب می آید، بنا به گفته سازندگان، باید حداقل توان تولید قدرت کارت گرافیک های کمپانی انویدیا GTX 750 Ti (دو گیگابایت حافظه داخلی) و یا AMD R7 260X (دو گیگابایت حافظه داخلی) را داشته باشد. حافظه مورد نیاز جهت نصب این بازی نیز ۸۰ گیگابایت اعلام شده است. البته در صورت خرید و دانلود بسته های الحاقی این عنوان قطعا به فضای بیشتری احتیاج خواهید داشت.

اگر یکی از طرفدان پر و پا قرص مجموعه Gears Of War هستید و پس از انتظارات طولانی، سرانجام خواهان تجربه این بازی با بهترین کیفیت و بر روی پلتفرم رایانه های شخصی هستید، باید عرض کنیم که شما به یک پردازنده قدرتمند اینتل i5 4690 @ 3.5 GHz و یا ای ام دی FX-8350، رم ۸ گیگابایتی و کارت گرافیک انویدیا GTX 970، GTX 1060 یا AMDRX 480، R9 290X نیاز خواهید داشت. البته سازندگان سیستم ایده آل دیگری را نیز به اعلام کردند که این سیستم، جز سیستم های قدرتمند این روزها به حساب می آید.

در ادامه می توانید سیستم مورد نیاز و سیستم پیشنهادی این عنوان مورد انتظار را مشاهده کنید.

سیستم مورد نیاز برای اجرای بازی Gears of War 4:

  • سیستم عامل: آخرین نسخه ویندوز ۱۰
  • پردازنده مرکزی (CPU): اینتل i5 3470 @ 3.0 GHz یا AMD FX-6300
  • رم: ۸ گیگابایت
  • کارت گرافیک: ای ام دی R7 260X یا انویدیا GTX 750 Ti (با دو گیگابایت حافظه داخلی)
  • هارد دیسک: ۸۰ گیگابایت فضا جهت نصب

سیستم پیشنهادی برای اجرای بازی Gears of War 4:

  • سیستم عامل: آخرین نسخه ویندوز ۱۰
  • پردازنده مرکزی (CPU): اینتل i5 4690 @ 3.5 GHz یا ای ام دی FX-8350
  • رم: ۸ گیگابایت
  • کارت گرافیک: ای ام دی R9 290X یا RX 480 یا انویدیا GTX 970 و یا GTX 1060 (با چهار گیگابایت حافظه داخلی)
  • هارد دیسک: ۸۰ گیگابایت فضا جهت نصب

سیستم ایده آل برای اجرای بازی Gears of War 4:

  • سیستم عامل: آخرین نسخه ویندوز ۱۰
  • پردازنده مرکزی (CPU): اینتل i7 4790 @ 4 GHz یا ای ام دی FX-9590
  • رم: ۱۶ گیگابایت
  • کارت گرافیک: ای ام دی Radeon RX 480 یا Nvidia GTX 970 (با چهار گیگابایت حافظه داخلی مخصوص کارت گرافیک AMD و شش گیگابایت برای کارت گرافیک انویدیا)
  • هارد دیسک: ۸۰ گیگابایت فضا جهت نصب از نوع SSD

Gears-4

شایان به ذکر است عنوان مورد انتظار Gears Of War 4 در تاریخ ۱۱ اکتبر سال میلادی جاری مصادف با سه‌ شنبه ۲۰ مهر ماه سال ۱۳۹۵ به صورت انحصاری برای کنسول نسل هشتم کمپانی مایکروسافت (ایکس باکس وان) و سیستم عامل ویندوز ۱۰ منتشر خواهد شد. عرضه عناوین انحصاری کنسول Xbox One بر روی پلتفرم رایانه های شخصی مبتنی بر سیستم عامل ویندوز ۱۰، به لطف نرم افزار جدید کمپانی مایکروسافت یعنی Xbox Play Anywhere، امکان پذیر شده است. این نرم افزار برای اولین بار در طول کنفرانس این شرکت در رویداد باشکوه E3 2016 معرفی شد که امکانات ویژه ای را برای کاربران خود به همراه دارد. همان طور که می دانید، به تازگی برند بزرگ مایکروسافت قصد متحد و یک پارچه سازی کنسول نسل هشتم خود یعنی ایکس باکس وان را با ویندوز ۱۰ دارد؛ به طوری که بیشتر عناوین انحصاری کنسول Xbox One، بزودی برای رایانه های شخصی نیز عرضه خواهند شد.

این روزها بسته های الحاقی جز پرطرفدارترین بخش های یک بازی ویدیویی به شمار می آید. کمپانی های سازنده بازی ها نیز به دلیل افزایش فروش این بسته ها، سعی می کنند که بهترین محیط ها و مراحل را به بازی خود اضافه کنند و در نهایت هیجان و جذابیت بازی دو چندان می شود. خوشبختانه استودیوی کوالیشن چندی پیش از نسخه سیزن پس بازی مورد انتظار گیرز آو وار ۴ رونمایی کرد. بر این اساس، قابلیت هایی همچون پشتیبانی از هدست واقعیت مجازی، نقشه ها و ماموریت های جدید در بخش مولتی پلیر (چند نفره)، آیتم های اختصاصی، پک ویژه (VIP)، لباس شخصیت جی دی فینیکس، پوسته های اسلحه های Vintage Gnasher و Dropshot، سلاح های جدید، و… را به بازی شما اضافه می شود. با خرید این نسخه، می توانید تمامی محتویات اضافه، بسته های الحاقی، بروز رسانی ها و... را به صورت رایگان دریافت نمایید. این نسخه هم اکنون در شبکه ایکس باکس لایو به فروش می رسد.

در پایان این خبر، دیدگاه شما در رابطه با سیستم مورد نیاز بازی Gears Of War 4 چیست؟ آیا سیستم های شما قادر به اجرای این بازی خواهند بود؟ سیستم های اعلام شده را چگونه ارزیابی می کنید؟ دیدگاه ها و نظرات شخصی خودتان را حتما با دیگر کاربران رسانه کلیک در میان بگذارید.

ارسال نظر