تاریخ انتشار عنوان Gears of War 4 اعلام شد

بدون شک یکی از مورد انتظارترین و بهترین بازی های امسال کنسول ایکس باکس وان، بازی Gears of War 4 است که هم اکنون توسط استودیوی کوالیشن در حال توسعه می باشد. همان طور که اطلاع دارید، هنوز اطلاعات زیادی از نسخه چهارم این مجموعه خارق العاده قابل دسترس نیست و تا به امروز، کمپانی مایکروسافت و استودیوی کوالیشن، جزئیاتی از گیم پلی و داستان بازی را اعلام نکردند. خوشبختانه ساعاتی پیش، استودیوی کوالیشن تاریخ انتشار رسمی این بازی را مشخص کرد که طبق این گفته ها، بازی Gears of War 4 در تاریخ ۱۱ اکتبر سال میلادی جاری به صورت انحصاری برای کنسول ایکس باکس وان عرضه خواهد شد. برای کسب اطلاعات بیشتر همراه رسانه کلیک باشید.

تاریخ انتشار عنوان Gears of War 4 اعلام شد

همان طور که اطلاع دارید، هنوز اطلاعات زیادی از نسخه چهارم این مجموعه خارق العاده قابل دسترس نیست و تا به امروز، کمپانی مایکروسافت و استودیوی کوالیشن، جزئیاتی از گیم پلی و داستان بازی را اعلام نکردند. خوشبختانه ساعاتی پیش، استودیوی کوالیشن تاریخ انتشار رسمی این بازی را مشخص کرد که طبق این گفته ها، بازی Gears of War 4 در تاریخ ۱۱ اکتبر سال میلادی جاری به صورت انحصاری برای کنسول ایکس باکس وان عرضه خواهد شد. برای کسب اطلاعات بیشتر همراه رسانه کلیک باشید.

به گزارش کلیک، در زمان معرفی از نسخه چهارم مجموعه گیرز آو وار، کمپانی بزرگ مایکروسافت اعلام کرده بود که این عنوان در پاییز سال میلادی ۲۰۱۶ به صورت انحصاری برای کنسول ایکس باکس وان عرضه خواهد شد. همان طور که مشاهده کردید، این کمپانی از تاریخ انتشار دقیق بازی Gears of War 4 سخنی به میان نیاورده بود. حال آقای آدام فلچر، مدیر ارتباطات استودیوی کوالیشن، ساعاتی پیش به صورت رسمی تایید کرد که بازی ویدیویی Gears of War 4، در تاریخ ۱۱ اکتبر سال میلادی ۲۰۱۶ در اختیار دارندگان کنسول Xbox One قرار خواهد گرفت.

همچنین ایشان در ادامه صحبت های خود اشاره کرد که به مرور زمان، سازندگان و کمپانی مایکروسافت، اطلاعات بیشتری از داستان، گیم پلی، شخصیت ها و... این عنوان ویدیویی منتشر خواهند کرد. هفته گذشته نیز، استودیوی کوالیشن تایید کرد که عنوان Gears of War 4، آغازگر یک سه گانه جدید خواهد بود و ماجرای جی دی فینیکس و دوستانش، تنها به نسخه چهارم این سری محدود نمی شود و در آینده، نسخه های دیگری منتشر می شوند که ارتباط نسبتا معنا داری با بازی Gears of War 4 دارند. برای مشاهده متن کامل این خبر، اینجــــــا کلیک کنید.

شخصیت اصلی بازی گیرز آو وار ۴، پسر قهرمان محبوب این مجموعه یعنی مارکوس فینیکس است که داستان اصلی آن در ۲۴ ساعت روایت می شود. همچنین استودیوی کوالیشن اعلام کرده بود که نسخه چهارم بازی گیرز آور وار، از نسخه اول این مجموعه الهام گرفته شده و شباهت های زیادی بین این دو بازی وجود دارد که در زمان عرضه این بازی، گیمرها و طرفداران متوجه این موضوع خواهند شد.

استودیوی کوالیشن در این زمینه گفته است:

در نسخه چهارم بازی گیرز آو وار، ترس ها و تجربه هایی مشابه نسخه اول بازی وجود دارد که طرفداران پر و پا قرص این مجموعه، با چنین ترس هایی به خوبی آشنا هستند. تاریکی ها، ترس از حاکم و دشمنان خشن همگی در بازی Gears of War 4 وجود دارند. البته در کنار این شباهت ها، شاهد گیم پلی جذاب و پیشرفته، بخش چند نفره (مولتی پلیر) فوق العاده، داستان عمیق و غنی، تکسچرها و گرافیک های بسیار زیبا و خیره کننده هستیم که به لطف موتور قدرتمند آنریل انجین ۴ ( Unreal Engine 4 ) توسعه یافته است.

علاوه بر این، در طی مصاحبه اعضای استودیوی کوالیشن با وب سایت بزرگ EW، از باکس آرت بازی Gears of War 4 رونمایی شد. در زیر می توانید این باکس آرت زیبا را مشاهده کنید.

اگر خبرهای دنیای گیم را در رسانه بزرگ کلیک دنبال کرده باشید، حتما اطلاع دارید که کمپانی مایکروسافت به کمک استودیوی کوالیشن، نسخه بتا و آزمایشی بخش چند نفره بازی Gears of War 4 را از تاریخ ۱۸ آپریل سال ۲۰۱۶ مصادف با ۳۰ فروردین ماه سال ۱۳۹۵، در اختیار گیمرها و دارندگان کنسول ایکس باکس وان قرار می دهد. البته توجه داشته باشید که برای تجربه این نسخه، باید تا روز ۱۱ آپریل، بازی Gears of War: Ultimate Edition را برای رایانه های شخصی مبتنی بر سیستم عامل ویندوز ۱۰ و یا کنسول ایکس باکس وان خریداری کرده باشید. همچنین اگر عضو کاربران گلد شبکه ایکس باکس لایو هستید، برای تجربه نسخه بتای بازی گیرز آو وار ۴، راه دیگری پیش روی شماست! بر اساس اطلاعات منتشر شده توسط منابع معتبر خارجی، کاربران گلد شبکه ایکس باکس می توانند از تاریخ ۲۴ آپریل سال میلادی جاری مصادف با ۵ اردیبهشت ماه سال ۱۳۹۵ تا روز ۱ می (مصادف با ۱۲ اردیبهشت سال ۱۳۹۵)، نسخه بتای این عنوان ویدیویی را به صورت رایگان تجربه کنند.

داستان بازی Gears Of War 4 از بعد از ظهر یک روز آغاز شده و در صبح روز بعد به اتمام می رسد. شما در یک گروه سه نفری (جی دی فینیکس و دوستانش) بازی خواهید کرد که جی دی و همراهانش این شب را باید در جنگل سپری کنند و در این هنگام تلاش می کنند تا مادر کیت (یکی از دوستان جی دی که عضو گروه شما است) را پیدا کنند. در این شب اتفاقات زیادی در جنگل تاریک رخ می دهد که گیمرها ترس های زیادی را تجربه می کنند. دقیقا ترس هایی که مارکوس و دوستانش در نسخه های قبلی این فرانچایز تجربه کرده بودند و حال نوبت فرزند اوست! طبق ادعا سازندگان، این تلاش، داستان اصلی بازی گیرز آو وار ۴ خواهد بود. این گروه، علاقه ای به پیروی کردن از قوانین و دستورات حکومت ارتش COG را ندارند و به صورت جداگانه با دشمنان مبارزه خواهند کرد. به همین خاطر، هیچ ارتشی از گروه جی دی حمایت نمی کند و جی دی و دوستانش، باید به تنهایی از پس دشمنان برآیند!

در انتهای این خبر، دیدگاه شما در رابطه با تاریخ انتشار و باکس آرت بازی Gears of War 4 چیست؟ آیا شما داستان نسخه چهارم این مجموعه محبوب و پرطرفدار را تمجدید می کنید؟ شما باکس آرت (کاور و تصویر روی جلد) بازی گیرز آو وار ۴ را چگونه ارزیابی می کنید؟ دیدگاه ها و نظرات شخصی خودتان را در رسانه بزرگ کلیک به اشتراک بگذارید.

منبع: Gamespot

ارسال نظر