جنسیس و معرفی شاسی بلند کانسپت GV80

برند جنسیس در حقیقت محصول لوکس کمپانی هیوندای محسوب شده که اخیرا به دلیل برخورداری عمده کمپانی‌ها از برندی لوکس فعال خود را با چند مدل سدان لوکس آغاز کرده است. برای مشاهده ادامه مطلب با وب‌سایت کلیک همراه باشید.

جنسیس و معرفی شاسی بلند کانسپت GV80

به گزارش کلیک-هیوندای به تازگی با معرفی یک مدل کانسپت شاسی‌بلند تحتعوان GV80 نیاز مشتریان خود را به SUV یا همان شاسی‌بلند برطرف ساختند. GV80 یک شاسی‌بلند جذاب با الگوی طراحی دیگر مدل‌های جنسیس بوده که در نگاه نخست چنین احساسی را خواهید داشت.

البته در ابعاد رقیب سرسختی برای برندی چون بنتلی بنتایگا، مرسدس، آئودی و برخی دیگر است اما در مشخصات اختلافی در کار است. سیستم نیروی محرک این مدل با محیط زیست سازگاری داشته از این رو می‌توان نوع سوخت را در آینده تغییر داد. به گفته هیوندای GV80 را باید یک نسخه کانسپت کاملی دانست که در نسخه تولیدی آن از طراحی این مدل تبعیت می‌کند. گفته می‌شود خبری از نسخه پلاگین هیبریدی نیست و این موضوع شامل مدل هیدروژنی نیز می‌شود که هزینه بالایی به دنبال دارد.

در طراحی از ظرافت جنسیس سال ۲۰۱۵ برخوردار بوده که نشان می‌دهد شرکت جنسیس سعی داشته یک محصولی محبوب را همچون دیگر خودروهایش توسعه دهد. هیوندای GV80 را SUV با طراحی بی‌نقص و کامل دانسته که به سختی می‌توان ایرادی از آن گرفت. نمای بیرونی آن ساختار اسپتری را داراست و به نظر می‌رسد در نسخه نهایی یا همان تولیدی می‌توان مدل هفت صندلی GV80 کانسپت را شاهد بود. موضوعی که این روزها اکثر خودروسازان به آن عمل کرده و سعی دارند چنین مدلی را در اختیار مشتریان قرار دهند.

از ویژگی‌های ظاهری باید به جلوپنجره مشبک توری شکل، چراغ‌های جلو دو لایه LED، آینه بغل‌های دوریبن‌دار، رینگ‌های ۵ پر به شکل توری، ساختاری آینده‌نگرانه، چراغ‌های عقب LED دوگانه و برخی دیگر اشاره داشت. با چنین المان‌های طراحی انتظار می‌رود در نسخه تولیدی شباهت نزدیکی را با نسخه مفهومی شاهد باشیم که در صورت انجام گرفتن باید یک موفقیت بزرگ را در فروش آن احتمال داد.

متاسفانه جنسیس هیوندای مشخص نکرد که چه زمانی باید با مدل تولیدی ملاقات داشته باشیم.

منبع: motor1

ارسال نظر