با پرداخت اندرویدی یک کروم کست رایگان دریافت کنید

اگر به طور جدی شروع به استفاده از سرویس پرداخت اندروید (Android Pay) نمایید، می توانید صاحب یک کروم کست نو شوید؛ چرا که گوگل به بعضی از کاربران خود به عنوان جایزه یک کروم کست رایگان اهدا می کند.

با پرداخت اندرویدی یک کروم کست رایگان دریافت کنید

کلیک- تپ تن (Tap 10) آخرین برنامه تشویقی گوگل برای پرداخت با اندروید است و این بار از کاربران تلفن همراه درخواست می شود که تا 29 فوریه، ده تراکنش را با برنامه های کاربردی پرداخت تلفن همراه شان انجام دهند.
جایزه بزرگ این طرح ، بعد از ده تراکنش یک کروم کست 35 دلاری است ولی تا رسیدن به این تعداد تراکنش، سه هدیه دیگر نیز وجود دارد. بعد از اولین، دومین و ششمین تراکنش می توانید یک آهنگ رایگان از فروشگاه گوگل دریافت کنید.

android-pay-terminal-970-80

در زمینه پرداخت موبایلی، نرم افزار پرداخت اپل با اختلاف زیاد از این سرویس گوگل پیش افتاده و گوگل درصدد است تا با چنین برنامه هایی کاربران جدید را ترغیب کند تا برای انجام پرداخت های شان شروع به استفاده از این سرویس نمایند تا شاید این اختلاف را جبران کند.
گوگل هنوز اطلاعیه مطبوعاتی رسمی در این زمینه منتشر نکرده ولی صفحه شرایط و ضوابط برای این سرویس وجود دارد که برخی از قوانین در آن ذکر شده است.
شایان ذکر است که در فاز اول فقط ساکنین ایالات متحده واجد شرایط این برنامه تشویقی هستند و سپس کاربران سراستاسر دنیا نیز به این طرحی تشویقی اضافه می شوند.

همچنین در بخش شرایط و ضوابط این سرویس ذکر شده برای احتساب تراکنش ها به عنوان یک تراکنش جدید باید یک فاصله حداقل 5 دقیقه ای بین تراکنش ها وجود داشته باشد؛ یعنی با خرید پشت سر هم ده پای سیب از مک دونالد و خوردن آنها فقط دل دردش نصیب تان خواهد شد و خبری از کروم کست نخواهد بود.

منبع:techradar

ارسال نظر