با اسکوتر برقی منحصر به فرد Radical Moov آشنا شوید

رسانه کلیک - شرکت آمریکایی Radical Transform نمونه اولیه یک اسکوتر برقی را ساخته است که از کیفیت ساخت و امنیت بالایی برخوردار است و مناسب حمل و نقل افراد است.

با اسکوتر برقی منحصر به فرد Radical Moov آشنا شوید

شرکتی تحت عنوان Radical Transform اسکوتر برقی جدیدی عرضه کرده است که می تواند صنعت حمل و نقل را متحول کند و قبلا نیز برخی از شرکت های دیگر مشابه آن را ساخته اند. این اسکوتر می تواند تحول عظیمی در صنعت حمل و نقل ایجاد کند.

البته شرکت سازنده در حال حاضر تنها نمونه اولیه این اسکوتر برقی را ساخته است و هنوز در حال بررسی و آزمایش آن است. هنوز مشخص نیست که این اسکوتر که Radical Moov نام دارد، چه زمانی عرضه خواهد شد. شرکت سازنده این اسکوتر، قیمت آن را ۱۵۰۰ دلار تعیین کرده است که مشابه یک وسیله نقلیه کارآمد همانند موتور سیکلت های شرکت Uber است.

مدیرعامل شرکت Radical Transform اذعان کرد که این اسکوتر تنها یک اسباب بازی برای بچه ها نیست و سیستم هدایت آن با سیستم هدایت اسکوترهای برقی مشابه تفاوت دارد. در این اسکوتر برقی به جای اینکه هدایت بر اساس موقعیت پای فرد انجام شود، از وزن فرد برای هدایت استفاده می شود و این نوع سیستم هدایت باعث می شود فرد در هنگام استفاده از اسکوتر تجربه بهتری داشته باشد. سیستم این اسکوتر به صورتی است که می تواند با مهارت فرد مطابقت پیدا کند و فرد می تواند از سطح مبتدی تا پیشرفته را در اپلیکیشن شرکت سازنده انتخاب نماید. Radical Moov دارای یک دسته است که استفاده از آن را آسان می کند. همچنین تخته هایی که بر روی چرخ قرار می گیرند، قابل تعویض هستند و در چندین رنگ عرضه شده اند تا کاربران یکی از آن ها را مطابق میل خود انتخاب کنند. در مورد طراحی این اسکوتر هم باید گفت که این اسکوتر دارای طراحی شیکی است و همانند اسباب بازی به نظر نمی رسد.

افراد طراح این اسکوتر، طراحی این وسیله نقلیه جالب را به صورتی انجام داده اند که هم از امنیت بالایی برخوردار باشد و هم در مقیاس گسترده و تجاری قابل تولید باشد. امنیت بالای این اسکوتر، طراحی مبتکرانه آن و کیفیت ساخت بالای آن به دلیل اینکه در کشور آمریکا ساخته شده است، موجب شده است این اسکوتر به یک محصول منحصر به فرد برای جابه جایی تبدیل شود.

ارسال نظر