نسخه رایگان بازی Ghost Recon: Wildlands در دسترس قرار گرفت

رسانه کلیک - شرکت یوبی سافت نسخه رایگان و آزمایشی بازی Tom Clancy's Ghost Recon: Wildlands را در اختیار کاربران دو کنسول پلی استیشن ۴ و ایکس باکس وان قرار داد.

نسخه رایگان بازی Ghost Recon: Wildlands در دسترس قرار گرفت

اگر هنوز به جدیدترین بازی شوتر جهان باز شرکت یوبی سافت اعتماد ندارید، هم اکنون یوبی سافت این فرصت را برای شما فراهم کرده که به مدت ۵ ساعت و به صورت کاملا رایگان به تمامی بخش ها (تک نفره و چند نفره) عنوان تام کلنسی گوست ریکون وایلد لندز دسترسی داشته باشید. هم اکنون فرصت خوبی برای تصمیم گیری پیش روی شما است چرا که در این مدت می توانید به تجربه بخش های مختلف بازی بپردازید تا در صورت رضایت از این عنوان، نسخه نهایی آن را خریداری کنید. گفتنی است هرگز نگران امتیازات و دستاوردهای خود در نسخه آزمایشی نباشید چرا که در صورت خرید نسخه نهایی بازی، تمامی اطلاعات شما به نسخه کامل منتقل خواهد شد.

متاسفانه نسخه آزمایشی و رایگان بازی Tom Clancy's Ghost Recon: Wildlands مختص دو کنسول ایکس باکس وان و پلی استیشن ۴ است و هیچ نسخه مشابهی در دو شبکه استیم و یوپلی مشاهده نمی شود. آن طور که به نظر می رسد، گویا این فرصت برای کاربران کنسولی است و پی سی بازها به همچین نسخه ای دسترسی ندارند. البته ممکن است در آینده نزدیک، نسخه پی سی و آزماشی بازی توسط شرکت فرانسوی یوبی سافت منتشر شود. جهت مشاهده جدیدترین اخبار این بازی، رسانه کلیک را دنبال کنید...

شایان به ذکر است تخفیفات این هفته شبکه پلی استیشن نتورک بر روی عناوین ویدیویی شرکت یوبی سافت تمرکز کرده و هم اکنون نسخه های مختلف عنوان ویدیویی گوست ریکون وایلد لندز با تخفیف های وسوسه انگیزی به فروش می رسد. در حال حاضر، قیمت نهایی نسخه استاندارد بازی با اعمال ۴۰ درصد تخفیف، ۳۵٫۹۹ دلار شده است که علاقه مندان می توانند این نسخه را از طریق فروشگاه پلی استیشن خریداری کنند. به علاوه، از عناوین ویدیویی تخفیف خورده در رویداد Ubisoft Publisher Day می توان به The Division، The Honor، The Crew، Tom Clancy's Rainbow Six Siege و.. اشاره کرد. توجه داشته باشید که این رویداد تنها تا ساعت ۷:۳۰ دقیقه روز سه شنبه ۱۷ مرداد ماه امسال دائر است.

Tom Clancy's Ghost Recon: Wildlands

بازی پرطرفدار و محبوب Ghost Recon: Wildlands از مجموعه بازی های جدید سری Tom Clancy در تاریخ ۷ مارس سال میلادی جاری مصادف با ۱۷ اسفند ماه سال ۹۶ بر روی کنسول های نسل هشتم ایکس باکس وان و پلی استیشن ۴ و همچنین رایانه شخصی ویندوزی منتشر شد. خوشبختانه بخش چند نفره بازی گوست رکون از همان ابتدا مورد توجه منتقدان و بازی بازان قرار گرفت به طوری که حتی از حریفان قدری از جمله هورایزن زیرو دان را نیز شکست داد و توانست لقب پرفروش ترین بازی سال ۲۰۱۷ را از آن خود کند. از این رو، این عنوان یکی از موفق ترین عناوین ویدیویی شرکت یوبی سافت به شمار می رود. جهت مشاهده نقد و بررسی بازی Tom Clancy's Ghost Recon: Wildlands از دید وب سایت های معتبر دنیا، بر روی این نوشته کلیک کنید.

تا به امروز، دو بسته الحاقی به نام های Narco Road و Fallen Ghosts برای عنوان گوست ریکون وایلد لندز منتشر شده که هر کدام شامل ماموریت های اصلی و فرعی، وسایل نقلیه، باندهای خلاف کار، چالش ها و محتویات داستانی جدیدی را به نسخه اصلی بازی اضافه می کند. ناگفته نماند هر کدام از بسته های الحاقی به صورت جداگانه و با قیمت ۱۴٫۹۹ دلار در فروشگاه های معتبر به فروش می رسند. همچنین خریداران نسخه سیزن پس بازی به صورت رایگان به تمامی دی ال سی های بازی دسترسی دارند.

در پایان، تجربه ۵ ساعته خود از بازی Tom Clancy's Ghost Recon: Wildlands را با ما در میان بگذارید.

ارسال نظر