معرفی لپتاپ های گیمینگ جدید گیگابایت موسوم به X5 MD و X7 DT

شرکت گیگابایت در جریان نمایشگاه کامپیوتکس ۲۰۱۷ محصولات مختلفی را معرفی کرده است. از جمله آنها باید به نوت بوک رده بالای X9 اشاره کرد اما در کنار این نوت بوک دو مدل دیگر نیز معرفی شد. با وب سایت کلیک همراه باشید.

معرفی لپتاپ های گیمینگ جدید گیگابایت موسوم به X5 MD و X7 DT

به گزارش کلیک - گیگابایت لپتاپ جدیدی از برند Aorus را معرفی کرده که X5 MD و X7 DT v7 نام دارد. نسخه X5 MD دارای پردازنده نسل هفتمی کبی لیک i7 اینتل و تراشه گرافیکی GeForce GTX 1080 Max-Q انویدیا است.

در زمینه شاسی تا سطح بسیاری شبیه به X5 v6 بوده و ضخامت آن به ۲۲٫۹ میلیمتر می رسد. البته با چنین ضخامتی باریک‌ترین لپتاپ گیمینگ با فناوری Max-Q انویدیا محسوب نمی شود. همچنین با داک صوتی ESS Sabre Audio می تواند کیفیت صوتی بالایی از خود نشان دهد. این کیفیت صوتی را هم می توان در به شکل اسپیکرهای خارجی و در اتصال هدفون به X5 MD مشاهده کرد.

مدل بزرگتر X7 DT v7 نام دارد و از صفحه نمایش نوت بوک رده بالاتر Aorus X9 برخوردار است. با تراشه گرافیکی GeForce GTX 1080 و پردازنده نسل هفتمی کبی لیک اینتل Core i7، همانند X5 MD باید انتظارات بسیاری از آن در اجرای بازیهای روز داشت.

متاسفانه شرکت تایوانی تاریخ عرضه و قیمت دو لپتاپ گیمینگ جدید و با عملکرد بالای خود را اعلام نکرده است. البته برای کسب جزئیات بیشتر می توانید به وب سایت رسمی شرکت گیگابایت مراجعه کنید.

در اخباری مرتبط این شرکت محصولات گیمینگ مختلفی را در نمایشگاه کامپیوتکس ۲۰۱۷ معرفی کرده که تنها شامدل نوت بوک های X5 MD و X7 DT v7 نمی شود.

ارسال نظر