جیونی در کنگره جهانی از گوشی Elife S8 رونمایی می‌کند

ساعاتی پیش شاهد انتشار مشخصات گوشی هوشمند الایف اس 8 جیونی (Gionee Elite S8) در سایت GFXBench بودیم. این محصول در روز بیست و یکم ماه فوریه معرفی می‌شود.

جیونی در کنگره جهانی از گوشی Elife S8 رونمایی می‌کند

کمپانی جیونی از جمله برندهای چینی است که در زمینه طراحی و تولید گوشی‌های هوشمند فعالیت داشته و تاکنون توانسته موفقیت‌های شایان ملاحظه‌ای را کسب نماید. این برند چینی تاکنون محصولات متعددی را معرفی کرده، اما پرچمدار این شرکت فبلت الایف ای 3 (Elife E8) محسوب می‌شود. سری گوشی‌های هوشمند ماراتون (Marathon) جیونی هم با توجه به باتری‌های قدرتمندی که به همراه دارند از جمله محصولات شناخته شده و پرطرفدار آن به شمار می‌روند. حال به نظر می‌رسد که جیونی قصد رونمایی از محصولات جدیدی را در کنگره جهانی موبایل 2016 یا همان رویداد MWC 2016 دارد.

به گزارش کلیک، کمپانی جیونی به طور رسمی تایید کرده که در روز بیست و یکم ماه فوریه و در جریان کنگره جهانی موبایل 2016 از گوشی هوشمند ایلاف اس 8 رونمایی می‌کند. حال شاهد انتشارش خصوصیات و ویژگی‌های سخت افزاری این محصول در سایت GFXBench هستیم. طبق اطلاعات مندرج در این سایت، گوشی هوشمند جیونی الایف اس 8 از سیستم روی چیپ (SoC) هلیو پی 10 (Helio P10) مدیاتک بهره‌مند می‌شود که پردازنده مرکزی آن هشت هسته‌ای است. رم این محصول 4 گیگابایتی بوده و سیستم عامل پیش فرض نصب و راه‌اندازی شده بر روی آن اندروید 6.0 مارشمالو خواهد بود. این گوشی هوشمند در سایت GFXBench مورد بررسی قرار گرفته و توانسته در وضعیت تک هسته‌ای بنچمارک آن امتیازی برابر با 851 و در وضعیت چند هسته‌ای امتیازی معادل با 3148 را به ثبت برساند.

بنا به گزارش این سایت، گوشی هوشمند جیونی الایف اس 8 از صفحه نمایشی 4.6 اینچی با وضوح تصویر 1080 در 1920 پیکسل یا اصطلاحا فول اچ دی بهره‌مند می‌شود. با این وجود برخی از منابع خبری معتقدند که این گوشی به نمایشگری 5 اینچی مجهز خواهد شد. دوربین اصلی و سلفی آن به ترتیب از سنسورهایی 16 و 8 مگاپیکسلی تشکیل می‌شود و حافظه داخلی نسخه‌ای از این گوشی که تحت بررسی قرار گرفته ظرفیت 64 گیگابایتی را به همراه دارد.

با وجود تمامی این تفاسیر باید در نظر داشته باشیم که هنوز شرکت جیونی به طور رسمی مشخصات فنی این گوشی هوشمند را ارائه نکرده است. برای مشخص شدن خصوصیات و ویژگی‌های رسمی و حقیقی این گوشی باید تا روز بیست و یکم ماه فوریه صبر کنیم. در این روز علاوه بر گوشی هوشمند حیونی الایف اس 8 شاهد رونمایی از گوشی‌های هوشمند دیگری همچون گلکی اس 7 سامسونگ، گلکسی اس 7 اج سامسونگ و جی 5 ال‌جی نیز خواهیم بود. بنابراین طی 10 الی 15 روز آینده اخبار مرتبط با دنیای گوشی‌های هوشمند را دنبال نمایید تا در جریان این مسائل و حواشی مرتبط با پرچمداران کمپانی‌های فعال در صنعت موبایل قرار بگیرید.

1

منبع: androidheadlines

ارسال نظر