مشخصات گوشی جدید جیونی با تراشه Helio P10 و رم 4 گیگابایتی فاش شد

به تازگی شاهد فاش‌سازی مشخصات گوشی هوشمند جدیدی از کمپانی جیونی (Gionee) با کد اختصاصی W909 بودیم که ظاهرا یک گوشی میان رده رو به بالا خواهد بود. با کلیک همراه باشید.

مشخصات گوشی جدید جیونی با تراشه Helio P10 و رم 4 گیگابایتی فاش شد

کمپانی جیونی در سال 2015 محصولات متعدد و متنوعی را معرفی کرد. پرچمدار این شرکت در سال 2015 گوشی هوشمند یا بهتر بگوییم فبلت Elife E8 محسوب می‌شود. این فبلت طی ماه ژوئن سال 2015 در کنار گوشی هوشمند میان رده ماراتون ام 5 (Marathon M5) این شرکت معرفی شده بود. اما به تازگی شاهد فاش‌سازی مشخصات جدیدترین گوشی کمپانی جیونی هستیم.

دقایقی پیش مشخصات فنی گوشی هوشمندی با کد اختصاصی Gionee W909 در بنچمارک GeekBench ارائه شد. گوشی هوشمند بررسی شده در این بنچمارک از سیستم روی چیپ (SoC) هشت هسته‌ای و 64 بیتی Helio P10 مدیاتک بهره‌مند می‌شود. رم آن 4 گیگابایتی در نظر گرفته شده و سیستم عامل پیش فرض نصب شده بر روی آن اندروید 5.1 آب نبات چوبی خواهد بود. این گوشی هوشمند (Gionee W909) در وضعیت تجزیه و تحلیل اطلاعات تک هسته‌ای بنچمارک GeekBench امتیاز 820 را کسب نمود و در وضعیت چند هسته‌ای این بنچمارک هم موفق به ثبت امتیاز 3102 شد.

به طور کلی به نظر می‌رسد که گوشی هوشمند W909 جیونی یک محصول میان رده با رمی قدرتمند و 4 گیگابایی باشد. در واقع اگر مشخصات فنی ارائه شده صحیح باشند، گوشی هوشمند W909 رسما اولین گوشی بهره‌مند از رم 4 گیگابایتی شرکت جیونی محسوب خواهد شد. پیش بینی شده که تراشه Helio P10 مدیاتک یکی از پرمصرف‌ترین و پرمشتری‌ترین سیستم روی چیپ‌های سال 2016 باشد. این تراشه به منظور استفاده در گوشی‌های میان رده گزینه بسیار مناسبی محسوب می‌شود. شایان ذکر است که برخی منابع خبری مدعی شده‌اند که گوشی Ginoee W909 از صفحه نمایشی با وضوح تصویر فول اچ دی نیز بهره‌مند می‌شود. با این وجود هنزو صحت هیچ یک از خبرهای فوق به طور رسمی از سوی خود شرکت جیونی به تایید نرسیده است.

منبع: androidheadlines

ارسال نظر