گوشی جیونی الایف اس 8 با تراشه Helio P10 در راه است

کمپانی جیونی که در کنگره جهانی موبایل امسال (MWC 2016) حضور پیدا می‌کند، قصد دارد که گوشی جدید جیونی الایف اس 8 (Gionee Elife S8) خود را به این رویداد بیاورد. برخی از اطلاعات این محصول ساعاتی پیش در بنچمارک GeekBench فاش شد.

گوشی جیونی الایف اس 8 با تراشه Helio P10 در راه است

چیونی یا Gionee از جمله کمپانی‌های چینی است که در زمینه طراحی و تولید گوشی‌های هوشمند فعالیت دارد. محصولات این برند چینی اغلب باکیفیت و مقرون به صرفه هستند و این موضوع سبب شده که جیونی بتواند طی چند سال اخیر پیشرفت‌های خوبی داشته باشد. جیونی سال گذشته و در کنگره جهانی موبایل 2015 به طور رسمی از گوشی هوشمند الایف اس 7 خود رونمایی کرد و ماه گذشته رسما اعلام کرد که نسخه جایگزین این محصول با نام اختصاصی جیونی الایف اس 8 در کنگره جهانی موبایل 2016 معرفی می‌شود.

به گزارش کلیک، جیونی قصد دارد که گوشی الایف اس 8 خود را در روز بیست و دوم ماه فوریه یعنی چیزی در حدود 17 روز دیگر رسما معرفی کند. ساعاتی پیش برخی از مشخصات و اطلاعات مربوط به این گوشی با کد اختصاصی GN9011 در بنچمارک GeekBench مشاهده شد. طبق اطلاعات مندرج در تصویر، گوشی هوشمند الایف اس 8 جیونی از سیستم روی چیپ (SoC) مدل MT6755 کمپانی مدیاتک بهره‌مند می‌شود. این سیستم روی چیپ در واقع همان تراشه Helio P10 کمپانی مدیاک خواهد بود که از پردازنده مرکزی هشت هسته‌ای بهره می‌برد.

در اطلاعات ارائه شده مشخص است که گوشی هوشمند جیونی الایف اس 8 از رمی 4 گیگابایتی بهره‌مند می‌شود و سیستم عامل پیش فرض نصب و راه‌اندازی شده بر روی آن اندروید 6.0 مارشمالو خواهد بود. در تصویر منتشر شده کاملا مشخص است که بنچمارک GeekBench 3.3.2 بر روی این گوشی اعمال شده و نهایتا دستگاه توانسته در وضعیت تک هسته‌ای امتیازی برابر با 851 را ثبت نموده و در وضعیت چند هسته‌ای امتیازی معادل با 3148 را ثبت نماید. کمپانی جیونی پیش از این در یک بیانیه رسمی اعلام کرده بود که گوشی هوشمند جیونی الایف اس 8 این شرکت در کنگره جهانی موبایل 2016 معرفی می‌شود و از نظر قابلیت‌های عکسبرداری و دوربین محصولی قدرتمند بوده و صفحه نمایش آن از نوع در قابل فشار اعمالی حساس بوده و تکنولوژی مانند قابلیت تاچ سه بعدی (3D Touch) آیفون‌های جدید اپل را ارائه می‌کند.

در حال حاضر هیچ اطلاعات بیشتری در رابطه با گوشی هوشمند جیونی الایف اس 8 منتشر نشده، اما می‌دانیم که این محصول به زودی و در روز بیست و دوم ماه فوریه رسما معرفی می‌شود. انتظار داریم که شرکت جیونی برای این گوشی هوشمند قیمتی رقابتی را در نظر بگیرد و بدین ترتیب توجه افراد بیشتری را به سمت و سوی آن جلب نماید. همانطور که اشاره داشتیم، جیونی از جمله شرکت‌هایی است که روند رو به رشد مناسبی را به همراه داشته و مطمئنا قصد دارد که در سال 2016 سیر صعودی این پیشرفت‌ها را به شکل محسوس‌تری ادامه دهد.

1

منبع: androidheadlines

ارسال نظر