آغاز عرضه رسمی گوشی هوشمند جیونی اس 6

عرضه گوشی هوشمند جیونی اس 6 (Gionee S6) از امروز به طور رسمی در بازارهای کشور هندوستان آغاز شد.

آغاز عرضه رسمی گوشی هوشمند جیونی اس 6

کمپانی جیونی که سالی موفقیت آمیز را پشت سر گذاشته و قصد دارد که در سال 2016 نیز به سری صعودی فعالیت‌هایش ادامه دهد، چند ماه پیش گوشی هوشمند جیونی اس 6 خود را معرفی کرده بود، اما تاریخ عرضه رسمی آن در بازارهای غیرداخلی کشور چین اعلام نشده بود. حال و از امروز عرضه رسمی این گوشی هوشمند در بازارهای داخلی کشور هندوستان آغاز شده است. این محصول در بازارهای داخلی کشور چین عرضه شده بود و حال هندوستان اولین کشور خارجی محسوب می‌شود که گوشی جیونی اس 6 به طور رسمی در آن عرضه شده است.

به گزارش کلیک، این گوشی هوشمند از طریق سایت اینترنتی آنلاین Flipkart قابل خریداری است و شامل رنگ‌های نقره‌ای، طلایی و رز گلد می‌شود. گوشی هوشمند جیونی اس 6 هم اکنون در این سایت با قیمتی در حدود 295 دلار به فروش می‌رسد. بد نیست نگاهی به خصوصیات و ویژگی‌های سخت افزاری این محصول نیز داشته باشیم.

گوشی هوشمند جیونی اس 6 از صفحه نمایشی 5.5 اینچی و نوع AMOLED با وضوح تصویر اچ دی یا 720 در 1280 پیکسل بهره می‌برد. سیستم روی چیپ (SoC) به کار گرفته شده در آن تراشه MT6753 مدیاتک با پردازنده مرکزی هشت هسته‌ای و فرکانس کاری 1.3 گیگاهرتز است. پردازنده گرافیکی استفاده شده در آن هم پردازنده Mali T720 محسوب می‌شود. این گوشی هوشمند از رمی 3 گیگابایتی بهره‌مند بوده و حافظه داخلی آن به طور پیش فرض ظرفیت 32 گیگابایتی را ارائه می‌کند. این گوشی قابلیت پشتیبانی از حافظه جانبی را نیز دارد که به موجب آن کاربران علاقمند می‌توانند با استفاده از رم میکرو اس دی (Micro SD) فضای ذخیره‌سازی اطلاعات دستگاه را افزایش دهند. باتری گوشی هوشمند جیونی اس 6 هم ظرفیت و توانی معادل با 3150 میلی آمپر ساعت دارد.

1

دوربین اصلی و سلفی گوشی هوشمند جیونی اس 6 به ترتیب از سنسورهایی 13 و 5 مگاپیکسلی تشیل شده و ضخامت بدنه آن تنها برابر با 6.9 میلیمتر است. این گوشی هوشمند به طور پیش فرض از سیستم عامل اندروید 5.1 آب نبات چوبی نیز بهره می‌برد. البته رابط کاربری اختصاصی AMIGO OS 3.1 نیز در کنار آن نصب و راه‌اندازی شده است. همانطور که مشاهده کردید گوشی هوشمند جیونی اس 6 از نظر خصوصیات و ویژگی‌های سخت افزاری تقریبا یک گوشی میان رده باکیفیت است و در نظر گرفتن قیمت 295 دلاری برای این محصول بسیار مناسب به شمار می‌رود. به طور کلی جیونی همواره سعی دارد که گوشی‌های هوشمندش را با قیمتی رقابتی‌تر روانه بازار کند و گوشی جیونی اس 6 هم از این موضوع مستثناء نیست.

منبع: gsmarena

ارسال نظر