شرکت ایرانی GLX از گوشی جدید خود رونمایی کرد

شرکت GLX گوشی پرچمدار جدید خود را از سری G روانه بازار می کند. این گوشی که G6 نام گذاری شده در حال حاضر با نصف قیمت پیش فروش شده و در اردیبهشت 95 عرضه خواهد شد.

شرکت ایرانی GLX از گوشی جدید خود رونمایی کرد

به گزارش کلیک، GLX اولین شرکت تولید گوشی ایرانی است که فعالیت خود را از سال 1386 در خرمشهر آغاز کرد. این شرکت علاوه بر تولید گوشی های کلاسیک بومی، چند سالی است به تولید و مونتاژ گوشی های هوشمند اندرویدی می پردازد. گوشی های هوشمند تولیدی این شرکت علاوه بر داشتن کیفیت مناسب از قیمت های خوبی برخوردار است که توانسته سهم اندکی از بازار گوشی ایران را به دست آورد.

GLX31

در ادامه فعالیت GLX در بازار ایران، هفته گذشته این شرکت در وبسایت خود از گوشی G6 رونمایی کرد. طبق اطلاعات منتشر شده در سایت GLX، این گوشی به یک صفحه نمایش 5.5 اینچی با کیفیت HD مجهز است، بنابر این می توان آن را جزو فبلت ها به حساب آورد.

از نظر قدرت این گوشی به یک پردازنده چهار هسته ای 1.3 گیگاهرتزی مجهز شده است. اگر چه GLX دقیقا به مدل تراشه استفاده شده در G6 اشاره ای نکرده است ولی طبق اطلاعات منتشر شده باید منتظر تراشه MT6735 مدیاتک باشیم. MT6735 یک تراشه از نوع 64 بیتی است که از پردازنده گرافیکی ARM Mali-T720 GPU استفاده می کند.

glx22

علاوه بر این GLX یک رم 2 گیگابایتی برای G6 در نظر گرفته و همچنین آن را به 16 گیگابایت حافظه داخلی مجهز کرده است و قابلیت پشتیبانی از کارت حافظه میکرو SD تا 32 گیگابایت از دیگر مزایای آن است.

از مهمترین قابلیت های G6 می توان به پشتیبانی آن از 4G اشاره کرد که برای اولین بار در گوشی های ایرانی مشاهده می شود. با استفاده از ارتباط 4G امکان وبگردی، مشاهده و دانلود فیلم با سرعت بالا فراهم می گردد.

GLX برای ثبت تصاویر نیز یک دوربین سلفی 5 مگاپیکسلی و یک دوربین پشتی 13 مگاپیکسلی با قابلیت ضبط فیلم با کیفیت Full-HD و 30fps را در نظر گرفته است.

یک باتری قدرتمند 2900 میلی آمپری نیز وظیفه تامین انرژی این گوشی را بر عهده دارد که به نظر مناسب می آید.

از دیگر ویژگی های این گوشی میتوان به اندروید 5.1، بلوتوث نسخه 4 و قطب نما اشاره کرد.

g6-o-Red

از نظر طراحی GLX لبه هایی تراش خورده و گرد را برای این گوشی به ارمغان آورده که حسی شبیه به آیفون 6 را به همراه دارد. طبق تصاویر منتشر شده بدنه این گوشی از جنس پلاستیک بوده و در 5 رنگ متنوع عرضه می شود.

Glx-G6

علاوه بر موارد گفته شده G6 از یکسال گارانتی طلایی GLX برخوردار است. در طرح گارانتی طلایی علاوه بر امکان مراجعه به نمایندگی های این شرکت در سراسر کشور، امکان ارسال پستی گوشی به مرکز خدمات اصلی آن در اهواز جهت تعمیر فراهم خواهد بود.

اما در مورد قیمت، GLX سنگ تمام گذاشته و این گوشی را با قیمت 369 هزار تومان پیش فروش می کند که قیمت وسوسه کننده ایست. طبق اطلاعات منتشر شده در سایت GLX گوشی در اردیبهشت ماه به دست مشتریان خواهد رسید و قیمت خرید فوری آن 799 هزار تومان خواهد بود. امکان پیش خرید این گوشی در فروشگاه اینترنتی GLX و نمایندگی های رسمی این شرکت فراهم شده است.

جمع بندی

GLX G6 را می توان جزو میان رده های گوشی های هوشمند دانست. اگر چه برای اعلام نظر نهایی در مورد این گوشی و کیفیت آن باید منتظر عرضه رسمی آن باشیم، با توجه به سابقه این شرکت در عرضه گوشی های خوب و با قیمت مناسب می توان آن را گزینه ای مناسب برای افرادی که می خواهند با کمترین هزینه صاحب یک گوشی با امکانات متوسط شوند، دانست.

گزارش اختصاصی کلیک

ارسال نظر