نسخه باز طراحی شده جی‌میل این شکلی است!

رسانه کلیک - نسخه باز طراحی شده Gmail تا هفته های آینده به صورت عمومی عرضه می شود. تصاویر مربوط به محیط کاربری این سرویس ایمیل محبوب در برخی رسانه های خارجی به نمایش گذاشته شده و شما می توانید آنها را در ادامه مشاهده کنید.

نسخه باز طراحی شده جی‌میل این شکلی است!

سرویل ایمیل گوگل یا همان جیمیل یکی از پرطرفدار ترین خدمات غول دنیای جستجوگرها به حساب می آید که معرف حضور تمام کاربران است. وب سایت The Verge به تازگی تصاویری منتسب به نسخه باز طراحی شده Gmail را منتشر کرده که به صورت داخلی و توسط کارمندان و شرکای تجاری گوگل در حال تست است.

از جمله قابلیت های جدید آن می توان به پاسخ هوشمند و Snooze اشاره کرد. در حالت Smart Reply یا همان پاسخ هوشمند، مواردی به عنوان پیشنهاد در قالب پاسخ به ایمیل ها به کاربر ارائه می شود و به وسیله قابلیت Snooze نیز می توانید ایمیل های داخل پوشه Inbox را تا مدت تنظیم شده به صورت خودکار حذف کنید. هر دو ویژگی اشاره شده در حال حاضر در قالب اپلیکیشن Inbox گوگل برای جی میل در دسترس است.

وب سایت The Verge در مورد این طرح گرافیکی نوشت:

گوگل سه سبک مختلف را برای کاربران در نظر گرفته است. حالت پیش فرض که فایل های ضمیمه شده مانند اسناد یا تصاویر را به نمایش می گذارد، حالت Comfortable که فایل های ضمیمه در آن در معرض دید نیست و حالت Compact که تعداد بیشتری از ایمیل های دریافت شده را جلوی چشمان کاربر قرار می دهد. شایان ذکر است که حالت کامپکت شباهت بسیار زیادی به طراحی فعلی جی میل داشته و به این ترتیب کاربران سردرگم نخواهند شد.

نسخه باز طراحی شده Gmail به یک پنل کناری مجهز شده که Google Calendar ،Google Keep و وظایف مختلف تخصیص داده شده را به نمایش می گذارد تا آنها را بر اساس ایمیل های دریافتی خود تنظیم کنید.

ورژن باز طراحی شده Gmail تا هفته های آینده به صورت عمومی عرضه می شود. احتمال می رود که معرفی رسمی آن به کنفرانس I/O گوگل که هشتم می روی می دهد، موکول شود.

تصاویر نسخه باز طراحی شده جی میل را در زیر مشاهده کنید:


  • نسخه باز طراحی شده Gmail

  • نسخه باز طراحی شده Gmail

ارسال نظر