تماشا کنید؛ تریلر جدید «خدای جنگ» و تاریخ انتشار بازی

رسانه کلیک - شرکت سرگرمی های تعاملی سونی به تازگی تریلر جدید بازی God of War را در بلاگ رسمی خود به اشتراک گذاشت که در آن شاهد اعلام تاریخ دقیق انتشار بازی هستیم.

تماشا کنید؛ تریلر جدید «خدای جنگ» و تاریخ انتشار بازی

سرانجام انتظار طرفداران پر و پا قرص مجموعه بی نظیر «گاد آور وار» به پایان رسید و چندی پیش استودیوی «سانتا مونیکا» با همکاری شرکت سرگرمی های تعاملی سونی تاریخ انتشار بازی مورد انتظار و پرطرفدار God of War را اعلام کرد. در همین رابطه، سازندگان به منظور ارائه اطلاعات و جزئیات هر چه بیشتر از گیم پلی و به نمایش گذاشتن داستان احساسی، درگیرکننده و عمیق بازی در کنار ارتباط، همکاری و تعامل شخصیت محبوب کریتوس و پسرش، آترئوس، تریلر جدیدی از آن منتشر کردند.

بر اساس اطلاعات درج شده در پایان این تریلر تماشایی، نسخه کامل و نهایی بازی مورد انتظار God of War در روز 20 آوریل سال میلادی 2018 (جمعه 31 فروردین ماه سال 97) به دست دارندگان کنسول های پلی استیشن 4 سراسر جهان می رسد.

به علاوه، در کنار اعلام تاریخ دقیق انتشار بازی، تریلر داستانی بر روی ارتباط کریتوس و آترئوس تمرکز کرده و بازیکنان را با شخصیت ها، دشمنان و خدایان گوناگون آشنا می کند. آترئوس که برای اولین بار در نسخه چهارم مجموعه خدای جنگ پا به ماجراجویی های کریتوس گذاشته، اطلاعات چندانی از سختی و دشواری این راه پرخطر ندارد و گاها به دلیل ملاحظات بیش از حد کریتوس، از دستورات پدر خود سرپیچی می کند. اما این سرپیچی همواره کریتوس را به دردسر می اندازد و آن را مجبور به مبارزه با دشمنان قدرتمند و خدایان می کند.

از این رو، در تریلر جدید بازی God of War شخصیت دوست داشتنی کریتوس تجربیات خود را که در طول این سفرهای پرماجراجو کسب کرده با فرزندش در میان می گذارد و او را از محدودیت ها، مسئولیت ها، پیامدها و قوانین این ماجراجویی آگاه می سازد. نکته جالب اینجا است که گویا آترئوس از قدرت افسانه ای و خدایی کریتوس اطلاعی ندارد چرا که در حین مبارزات مات و مبهوت قدرت پدرش شده و در برخی چالش ها از قدرت و حرکات خارق العاده کریتوس متعجب می شود.

در ادامه شما را به تماشای تریلر جدید بازی God of War دعوت می کنیم.

جهت دریافت تریلر جدید بازی God of War با کیفیت 720p، بر روی این لینک کلیک کنید.

در کنار انتشار تریلر فوق، کارگردان بازی گاد آو وار، آقای کوری بارلوگ (Cory Barlog)، جزئیاتی نیز در رابطه با نسخه های ویژه و جوایز و مزایای پیش خرید این عنوان مطرح کرد. بر این اساس، افرادی که تا پیش از تاریخ مذکور نسبت به پیش خرید این عنوان ویدیویی اقدام کنند، سه پوسته افسانه ای مخصوص سپر کریتوس دریافت خواهند کرد. ناگفته نماند، پیش خرید بازی از فروشگاه گیم استاپ و EB Games مزایای دیگری را به همراه دارد که می توان به دریافت پک افزایش XP به نام Luck of Ages XP Boost اشاره کرد. به بیان دیگر، با دریافت این پک مقدار XP و پول درون بازی دریافتی شما دو برابر حساب شده و زودتر از سایر بازیکنان می توانید آیتم های مختلف و گوناگون را خریداری کنید.

نسخه کالکتور (The Collector) بازی God of War شامل مجسمه 9 اینیچی کریتوس و آترئوس، قاب فلزی بازی، نقشه پارچه ای بازی، تصویر گرافیکی فوق العاده، سپر Exile's Guardian، کتاب هنری و کمیک بازی به صورت دیجیتالی، تم مخصوص پلی استیشن 4 و تعداد دیگری محتوای دیجیتالی است. لازم به ذکر است، این نسخه با قیمت 129.99 دلار آمریکا (169.99 دلار کانادا) به فروش می رسد.

نسخه بعدی Stone Mason نام دارد که علاوه بر تمامی محتویات نسخه کالکتور، شامل سه مجسمه و فیگور کوچک نظیر اسب آترئوس و سر یک ترول، یک انگشتر ویژه و سپر ویژه درون بازی می شود که با قیمت 149.99 دلار آمریکا (199.99 دلار کانادا) در دسترس علاقه مندان قرار می گیرد.

در آخر، سومین نسخه بازی هم تحت عنوان Digital Deluxe هم اکنون با قیمت 69.99 دلار آمریکا (90 دلار کانادا) به صورت دیجیتالی در فروشگاه رسمی پلی استیشن استور به فروش می رسد. نسخه دیجیتال دیلاکس بازی گاد آو وار نیز شامل کتاب هنری و کمیک بازی به صورت دیجیتالی، تم زیبا و متحرک برای کنسول پلی استیشن 4، زره Death's Vow و سپر Exile's Guardian می شود. فراموش نشود، نسخه معمولی بازی نیز مانند نسخه معمولی تمامی بازی ها با قیمت 59.99 دلار در فروشگاه پلی استیشن استور قابل پیش خرید است.

در پایان این خبر، دیدگاه خود در رابطه با تریلر جدید بازی God of War و نسخه های گوناگون آن با ما و دیگر کاربران رسانه کلیک به اشتراک بگذارید.

ارسال نظر