تاریخ انتشار بازی God of War مشخص شد

رسانه کلیک - سرانجام انتظارات به پایان رسید و شرکت ژاپنی سونی به تازگی تاریخ انتشار God of War را در فروشگاه رسمی پلی استیشن استور مشخص کرد.

تاریخ انتشار بازی God of War مشخص شد

بدون هیچ شک و تردیدی، عنوان ویدیویی God of War یکی از بهترین و مورد انتظارترین عناوین کنسول پلی استیشن 4 به شمار می رود که در میان بازیکنان و گیمرها از محبوبیت بسیار بالایی برخودار است. آخرین نسخه این مجموعه پرطرفدار که هم اکنون در دسترس بازیکنان قرار دارد، God of War III نام دارد که در سال میلادی 2010 به صورت انحصاری بر روی کنسول پلی استیشن 3 منتشر شد. البته به دلیل بازخوردهای مثبت منتقدان و گیمرها از این بازی، نسخه ریمستر یا همان بازسازی شده آن تحت عنوان God of War III Remastered در اواسط ماه جولای سال میلادی 2015 بر روی کنسول پلی استیشن 4 پورت شد.

در حالی که بیش از شش سال از آخرین ماجراجویی و مبارزات نفس گیر شخصیت دوست داشتنی کریتوس می گذشت و طرفداران پر و پا قرص این سری و دارندگان کنسول نسل هشتم سونی در انتظار معرفی و عرضه نسخه بعدی مجموعه خدای جنگ بودند، سرانجام استودیوی نامدار سانتا مونیکا با همکاری شرکت سونی در جریان نمایشگاه E3 2016 رسما از نسخه جدید بازی God of War رونمایی کرد.

پس از رونمایی از عنوان God of War، دغدغه بازیکنان و طرفداران تاریخ انتشار بازی است! متاسفانه تا به امروز استودیوی سانتا مونیکا از اعلام تاریخ دقیق انتشار بازی خودداری کرده و حتی در جریان رویداد پلی‌ استیشن اکسپرینس 2017 تمامی شایعات را رد کرد.

در این میان، فروشگاه رسمی پلی استیشن استور که تاکنون تاریخ انتشار God of War را سال میلادی 2018 ذکر کرده بود، اخیرا تاریخ دقیق انتشار بازی را درج کرد! بر اساس ادعای فروشگاه پلی استیشن استور و شرکت سرگرمی های تعاملی سونی که ناشر این بازی است، عنوان مورد انتظار و پرطرفدار خدای جنگ در روز 31 دسامبر سال میلادی 2018 (10 دی ماه سال 97) به صورت انحصاری بر روی کنسول پلی استیشن 4 منتشر می شود.

تاریخ انتشار God of War

اگر اخبار دنیای گیم را در رسانه کلیک دنبال کرده باشید، حتما اطلاع دارید که شرکت سونی در اواسط ماه آذر امسال تاریخ انتشار God of War را لو داده بود. این فروشگاه در آن زمان مدعی شد که عنوان ویدیویی خدای جنگ در روز 22 مارس سال میلادی 2018 (پنج شنبه 2 فروردین ماه سال 97) به دست بازیکنان و طرفداران می رسد. البته با گذشت چند دقیقه از نمایش زمان دقیق عرضه بازی، سونی به سرعت تاریخ انتشار بازی را مجددا به حالت قبلی خود (تاریخ نامشخصی از سال میلادی 2018) بازگرداند. اگرچه این خبر در طی جریان رویداد پلی‌ استیشن اکسپرینس 2017 به طور کلی رد شد و سونی علت افشای زمان عرضه بازی را خطای انسانی خطاب کرد.

از دیگر خبرهای مرتبط با عنوان مورد انتظار God of War می توان به تعیین درجه سنی بازی توسط موسسه مشهور ESRB اشاره کرد. چندی پیش، موسسه ESRB به بررسی جدیدترین نسخه بازی گاد آو وار پرداخت و در نهایت، این بازی رده سنی M یا همان افراد بالغ را دریافت کرد که این موضوع به دلیل وجود خشونت بالا در بازی چندان هم دور از انتظار نبود. در کنار تعیین درجه سنی، این موسسه جزئیات و توضیحات اندکی از گیم پلی و روند داستانی بازی نیز ارائه کرد.

ESRB علت اتخاذ رده سنی M را وجود خشونت بالا در بازی دانست چرا که بازیکنان در این عنوان به طور مداوم در حال مبارزه با دشمنان و نیروهای ماوراء الطبیعی هستند و به کمک سلاح گوناگون از جمله شمشیر، تبر و تیغه های برنده، موجودات عجیب و غریبی همچون هیولاها، نیمه خدایان و اسکلت ها را به دو قسمت تقسیم می کنند. همچنین، استفاده از کلمات نامناسب در برخی دیالوگ ها یکی دیگر از دلایل انتخاب این رده سنی است.

تاریخ انتشار God of War

گفتنی است؛ مراسم The Game Awards 2017 توسط آقای آقای جف کیهلی (Geoff Keighley)، مسئول برگزاری این نمایشگاه، در روز ۷ دسامبر سال میلادی ۲۰۱۷ (۱۶ آذر ماه ۹۶) در سالن نمایش های شرکت مایکروسافت واقع در شهر لاس وگاس آمریکا برگزار شد که در آن شاهد حضور بازی God of War در گروه مورد انتظارترین بازی سال بودیم. به دلیل حضور و رقابت شدید میان عناوین ویدیویی گاد آو وار، The Last of Us Part II و Red Dead Redemption II در این دسته بندی، جدیدترین نسخه بازی خدای جنگ نتوانست نظر اغلب بازیکنان را به خود جلب کند و از پس حریفان برنیامد! بدین ترتیب، نسخه دوم مجموعه The Last of Us لقب مورد انتظارترین بازی سال را از آن خود کرد. جهت مشاهده فهرست کامل اسامی برندگان، بر روی این لینک کلیک کنید.

حال در پایان این خبر، علاقه مندان می توانند در بخش نظرات، دیدگاه های شخصی خود را در خصوص تاریخ انتشار God of War با ما و دیگر کاربران رسانه کلیک به اشتراک بگذارند.

ارسال نظر