آیا تاریخ انتشار بازی God Of War لو رفته است؟

رسانه کلیک - در اقدامی کاملا عجیب، به نظر می رسد فروشگاه رسمی پلی استیشن استور تاریخ انتشار بازی God of War را لو داده است.

آیا تاریخ انتشار بازی God Of War لو رفته است؟

نسخه جدید عنوان مورد انتظار و پرطرفدار God Of War در جریان مراسم بزرگ و باشکوه E3 2016 در کنفرانس رسمی شرکت ژاپنی سونی معرفی شد که بار دیگر خاطرات طرفداران و دارندگان کنسول های پلی استیشن 2 را زنده کرد. حضور مجدد شخصیت محبوب و دوست داشتنی کریتوس به همراه فرزندش، آترئوس، ایده بسیار مناسبی برای ماجراجویی جدید سری خدای جنگ تلقی می شود که حال و هوای تازه ای را برای بازیکنان به ارمغان می آورد.

با وجود رونمایی از عنوان جدید خدای جنگ در سال میلادی 2016 ، متاسفانه تا به امروز هیچ تاریخ انتشار دقیقی برای بازی مشخص نشده و طرفداران و بازیکنان کماکان در بلاتکلیفی به سر می برند. حال در این میان، چندی پیش فروشگاه پلی استیشن استور ایالات متحده آمریکا در اقدامی کاملا عجیب، تاریخ انتشار بازی God of War را فاش کرد.

بر اساس ادعای پلی استیشن استور، عنوان ویدیویی مورد انتظار God of War در روز 22 مارس سال میلادی 2018 (پنج شنبه 2 فروردین ماه سال 97) به صورت انحصاری بر روی کنسول های پلی استیشن 4 منتشر می شود.

البته با گذشت چند دقیقه، تاریخ انتشار بازی God of War از 22 مارس به 31 دسامبر سال میلادی 2018 (10 دی ماه سال 97) تغییر کرد و در نهایت، شرکت سونی فورا نسبت به حذف تاریخ انتشار بازی اقدام کرد. اگرچه هنوز از صحت کامل این موضوع اطلاعی نداریم چرا که ممکن است تاریخ نمایش داده شده در اثر یک اشتباه رخ داده باشد.

تاریخ انتشار بازی God of War

نکته قابل توجه این است که بر اساس تجارب قبلی، بیشتر عناوین ویدیویی مشهور و پرطرفدار در روز های پنج شنبه و یا جمعه به بازار عرضه می شوند که تاریخ انتشار بازی God Of War از این قاعده مستثنی نیست.

مورد مهم دوم آن است که نسخه اول مجموعه خدای جنگ در روز 22 مارس سال میلادی 2005 بر روی کنسول پلی استیشن 2 منتشر شد و از آنجا که تاریخ انتشار لو رفته برای عنوان ویدیویی God of War به روز 22 مارس سال میلادی آینده اشاره می کند، می توان به صحت خبر پی برد. اگرچه شرکت سونی و استودیوی سانتا مونیکا هنوز هیچ واکنشی در قبال تاریخ انتشار لو رفته نداشتند و این خبر را تایید و یا تکذیب نکردند.

به نظر می رسد، شرکت سرگرمی های تعاملی سونی به‌زودی خود را برای عرضه بازی مورد انتظار God of War آماده می کند و ظاهرا به دلیل انتشار نسخه اول بازی در روز 22 مارس، جدیدترین نسخه بازی نیز در 22 مارس امسال به دست طرفداران خواهد رسید.

در هر صورت، با اینکه شرکت ژاپنی سونی هنوز تاریخ انتشار دقیق بازی God of War را اعلام نکرده است، اما اطلاع داریم که نسخه کامل بازی در اوایل سال میلادی آینده (2018) به دست دارندگان کنسول های پلی استیشن 4 می رسد.

تاریخ انتشار بازی God of War

از آنجا که زمان زیادی تا برگزاری مراسم اختصاصی PlayStation Experience 2017 باقی نمانده، ظاهرا شرکت سرگرمی های تعاملی سونی در جریان این رویداد به صورت رسمی تاریخ انتشار دقیق بازی خدای جنگ را مشخص می کند. به علاوه، بی شک در طول این مراسم، جزئیات و ویدیوهای بیشتری از گیم پلی و سایر بخش های بازی به اشتراک گذاشته می شود.

گفتنی است؛ مراسم PlayStation Experience 2017 در روز ۹ دسامبر سال میلادی جاری (۱۸ آذر ۹۶) در مرکز کنوانسیون آناهیم (Anaheim Convention Center) واقع در شهر آناهیم ایالت کالیفرنیا آمریکا برگزار شده و تا روز ۱۰ دسامبر (۱۹ آذر) ادامه دارد.

از آخرین خبرهای مرتبط با بازی مورد انتظار و بی نظیر God Of War می توان به عرضه تریلر جدید گیم پلی در طی رویداد Paris Games Week 2017 و قرارگیری آن در گروه مورد انتظارترین بازی سال مراسم The Game Awards 2017 اشاره کرد. اگر خاطرتان باشد، رویداد «هفته بازی های ویدیویی پاریس» امسال در روز دوشنبه ۸ آبان برگزار شد و شرکت سونی به آنچه که وعده داد بود، عمل کرد و ویدیوهای جدیدی از عناوین ویدیویی مورد انتظار به نمایش گذاشت.

در این میان، بی شک عنوان God Of War یکی از بهترین بازی های حاضر در این مراسم بود که با نمایش گیم پلی فوق العاده و همکاری پدر و پسر (کریتوس و آترئوس)، محبوبیت و گیم پلی مهیج خود را به رخ همگان کشید و طرفداران پر و پا قرص این مجموعه را برای دسترسی به بازی مشتاق تر از همیشه کرد. برای مشاهده و دریافت ویدیو، بر روی این لینک کلیک کنید.

تاریخ انتشار بازی God of War

به علاوه، چندی پیش اسامی نامزدهای مراسم The Game Awards 2017 توسط آقای آقای جف کیهلی (Geoff Keighley)، مسئول برگزاری مراسم گیم اواردز، اعلام شد که در آن شاهد حضور بازی God of War در گروه مورد انتظارترین بازی سال هستیم. جهت مشاهده فهرست کامل اسامی نامزدها، اینجـــــــــــا کلیک کنید.

حال، نظر شما در خصوص تاریخ انتشار بازی God of War چیست؟ به نظر شما، آیا ادعای فروشگاه پلی استیشن استور صحت دارد و این عنوان ویدیویی در روز 22 مارس سال میلادی 2018 منتشر می شود؟ نظرات و دیدگاه های شخصی خود را با ما و دیگر کاربران رسانه کلیک به اشتراک بگذارید.

ارسال نظر