خوب بد زشت های MWC 2017

در حالی که کنگره جهانی موبایل امسال هنوز تمام نشده است و تا روز چهارشنبه ادامه دارد، اما قسمت اصلی خود را پشت سر گذاشته است، چرا که گوشی های مهم و مورد انتظار رونمایی شده و بیش از میلیون ها بار در همین مدت زمان اندک مورد تجزیه و تحلیل قرار گرفتند.

خوب بد زشت های MWC 2017

کلیک ، هر چند که امسال حضور نداشتن سامسونگ گلکسی اس ۸ حس می شد، اما ال جی توانست از نهایت فرصت استفاده کند و در رونمایی از جی ۶ با ارائه ویژگی هایی جدید دل کاربران را برباید.

با این وجود دستگاه هایی هم وجود داشتند که شاید پیشگام نبودند اما بسیار با ارزش جلوه داده و می توانند مورد توجه قرار بگیرند. در ادامه قصد داریم این موارد را بیشتر توضیح دهیم. اما به یاد داشته باشید که این گوشی ها از دیدگاه ما این گونه هستند و شاید دید شما متفاوت باشد. پس آن ها را با ما در میان بگذارید.

خوب های این دوره

ال جی جی ۶

چه خوشتان بیاید چه خیر، جدیدترین پرچم دار ال جی قطعا مردم را هیجان زده کرده است. این شرکت به لطف استراتژی آرامی که در خصوص انتشار مشخصات جی ۶ پیش گرفت توانست به صورت درخشان در کانون توجه کاربران قرار بگیرد. بدون شک این اقدام و ویژگی های جدید، جی ۶ و ال جی را برنده قطعی MWC حتی پیش از شروع این کنفرانس کرده بود. این اسمارت فون خوش ساخت قطعا مدعی بهتری نسبت به مدل پیشین خود محسوب می شود و ال جی با رها کردن ماژولار بودن گوشی سعی در برآورده کردن نیازهای اصلی کاربران کرده است.

هوآوی پی ۱۰ و پی ۱۰ پلاس

در حالی که هوآوی دارای سهم کمی از بازار ایالات متحده است، اما هنوز هم یکی از تولیدکنندگان بزرگ و مهم گوشی های هوشمند در اروپا و آسیا به شمار می رود و هر ساله گوشی های باکیفیت متفاوتی را عرضه بازارهای جهانی می کند. دو گوشی تازه عرضه شده پی ۱۰ و پی ۱۰ پلاس هم این سنت را ادامه داده اند.

این دو گوشی که در رنگ های مختلفی عرضه می شوند، از امیدهای هوآوی برای کسب موفقیت در بازار به شمار می روند.

نوکیا

حتی یک شرکت جدید و نسبتا کوچک، مانند HMD Globalجهانی، نمی تواند از درز اطلاعات فرار کنند، اما حتی اگر ما درباره گوشی های نوکیا ۵، نوکیا ۳ و نوکیا ۳۳۱۰ می دانستیم، اما آن ها باز هم می توانستند با طرح ها و مشخصات بسیار خوب خود کاربران را متعجب کنند.

ویژگی های قابل توجه گوشی های HMD Global قیمت ارزان و عمر طولانی باتری است که ظاهرا کاربران هم از آن ها بسیار استقبال کردند.

بدهای این دوره

بلک بری و آلکاتل

می خواهیم از یک واقعیت کمتر بازگو شده بگوییم. شرکت TCL، تولیدکننده ای که حقوق نام تجاری بلک بری را خریداری کرده است، صاحب برند آلکاتل هم می باشد. با این حال هر دوی این ها روش های خود را برای ناامید کردن کاربرانشان دارند. گوشی بلک بری KeyOne که قبلا با نام مرکوری شناخته می شد در واقع یک گوشی بسیار خوب است، اما این شرکت بار دیگر تصمیم گرفت تا قیمت آن را با همان سخت افزار پیشین افزایش دهد. در همین حال، آلکاتل تنها تعدادی گوشی میان رده را بدون هیچ گونه جذابیت قدرتمندی نمایش داد.

زشت این دوره

ZTE Gigabit phone

در حالی که همه انتظار داشتند برند کمتر شناخته شده ZTE یک گوشی موفق و قدرتمند عرضه کند، اما این شرکت توانست در همه زمینه ها رکورد شکنی کند. قبل از هر چیز باید بگوییم که این گوشی تنها یک نمونه اولیه از محصول نهایی بود که هرگز به مشتریان واقعی فروخته نمی شود. دوم این که هیچ چیز انقلابی یا مجذوب کننده ای در این گوشی یافت نمی شود. پردازنده این گوشی هم قرار بود اسنپ دراگون ۸۳۵ باشد که پیش از این در پرچم دارانی مانند گلکسی اس ۸ به کار رفته بود.

ارسال نظر