تماس مستقیم با گوگل از طریق اکانت رسمی اندروید در اینستاگرام

یکی از اصلی ترین قوانین بازاریابی این است که در معرض دید تماشاچیان قرار بگیریم. و در عصر کنونی و با گسترش جوامع مجازی و شبکه های اجتماعی، یکی از بهترین راه های دیده شدن همین مکان ها هستند. از همین رو، گوگل به تازگی صفحه اندروید را در اینستاگرام فعال کرده است.

تماس مستقیم با گوگل از طریق اکانت رسمی اندروید در اینستاگرام

به گزارش کلیک،جای تعجبی وجود ندارد که هر روزه شاهد گسترش شبکه های اجتماعی مثل فیسبوک گوگل + و اسنپ چت باشیم. و دقیقا به واسطه پر مخاطب بودن این جوامع مجازی شاهد حضور پررنگ تر برندهای معروف در این شبکه ها هستیم. از همین رو گوگل به تازگی یک صفحه رسمی در اینستاگرام برای اندروید ساخته که بیشتر با مخاطبین خود ارتباط برقرار کند. گوگل تاکنون ۶ محتوا (۴ عکس و دو ویدئو) نیز در آن قرار داده که مربوط به محصولات گوگل می باشد. انتظار می رود تعداد فالوور های این اکانت روز به روز بیشتر شوند. شما می توانید با جستجوی android account آن را در اینستاگرام پیدا کنید.

کاربران می توانند بسیاری از محصولات اندرویدی را یا به صورت عکس یا به صورت ویدئو از این طریق دنبال نمایند و یا حتی مشکلانی که در استفاده از این محصولات برای شان پیش آمده است را به صورت مستقیم به گوش گوگل برسانند.

کارشناسان هنوز از نیت واقعی گوگل از فعال کردن صفحه اندروید در اینستاگرام اطلاع دقیقی ندارند اما با گذشت زمان قطعا این موضوع نیز مشخص خواهد شد.

ارسال نظر