گوگل مقصد شما را پیش گویی می کند

<p>گوگل در حال عرضه جدید ترین بروزرسانی نسخه اندروید نرم افزار نقشه گوگل به کاربران است که دارای یک ویژگی مسیریابی جدید به نام گزارش های پلیس اندروید است. </p> <p>به گزارش کلیک، در روش جدید، گوگل از مسیریابی اطلاعات سفرهای قبلی شما مانند اوقات روز استفاده می کند تا از این طریق قادر به پیش بینی اینکه شما به کجا سفر می کنید بپردازد و بر اساس آن اطلاعات مربوط به زمان تقریبی رسیدن، اطلاعات ترافیکی و موارد دیگر را ارائه کند. سرویس Google Now، دستیار مجازی تعبیه شده در اندروید نیز ویژگی مشابهی دارد که می تواند موارد مشخصی مانند مقصد ها را پیش بینی کند. اما اولین بار است که این ویژگی در نرم افزار Maps قرار داده شده و با استفاده از سرویس پلیس اندروید، گوگل مشخصات را به Now Google وارد کرده و با اضافه کردن منابع اطلاعاتی بیشتر مانند جستجوی گوگل، این مشخصات را برای نقشه ها مناسب تر کرده است. این بروزرسانی جدید تغییرات دیگری هم دارد که می توان به گزینه زمان مسیر اشاره کرد که تمام مکان هایی که کاربر در گذشته بازدید کرده است را نمایش می دهد. سرویس زمان مسیر اطلاعات را از نقشه ها، عکسها و جستجو های گوگل دریافت می کند. گوگل در حال ارائه این بروز رسانی جدید به کاربران اندروید است، اما مشخص نیست که چه موقع تمام کاربران از آن بهره مند خواهند شد.</p> <p> منبع: Techinsider</p>

گوگل مقصد شما را پیش گویی می کند

به گزارش کلیک، در روش جدید، گوگل از مسیریابی اطلاعات سفرهای قبلی شما مانند اوقات روز استفاده می کند تا از این طریق قادر به پیش بینی اینکه شما به کجا سفر می کنید بپردازد و بر اساس آن اطلاعات مربوط به زمان تقریبی رسیدن، اطلاعات ترافیکی و موارد دیگر را ارائه کند.
سرویس Google Now، دستیار مجازی تعبیه شده در اندروید نیز ویژگی مشابهی دارد که می تواند موارد مشخصی مانند مقصد ها را پیش بینی کند. اما اولین بار است که این ویژگی در نرم افزار Maps قرار داده شده و با استفاده از سرویس پلیس اندروید، گوگل مشخصات را به Now Google وارد کرده و با اضافه کردن منابع اطلاعاتی بیشتر مانند جستجوی گوگل، این مشخصات را برای نقشه ها مناسب تر کرده است.
این بروزرسانی جدید تغییرات دیگری هم دارد که می توان به گزینه زمان مسیر اشاره کرد که تمام مکان هایی که کاربر در گذشته بازدید کرده است را نمایش می دهد. سرویس زمان مسیر اطلاعات را از نقشه ها، عکسها و جستجو های گوگل دریافت می کند.
گوگل در حال ارائه این بروز رسانی جدید به کاربران اندروید است، اما مشخص نیست که چه موقع تمام کاربران از آن بهره مند خواهند شد.

منبع: Techinsider

ارسال نظر