دستیار دیجیتالی گوگل راه خود را به تبلت های اندرویدی باز کرد

رسانه کلیک - دستیار دیجیتالی گوگل در تبلت های اندرویدی همچنان نصب نشده اما گزارش‌ها حاکی از آن است که آیکون تبلت به این دستیار دیجیتالی اضافه شده و احتمالاً به زودی در اختیار کاربران تبلت قرار می‌گیرد.

دستیار دیجیتالی گوگل راه خود را به تبلت های اندرویدی باز کرد

زمانی که دستیار دیجیتالی گوگل معرفی شد، گمان می‌رفت این دستیار همانند سایر آپشن‌ها، سریعاً به دستگاه‌های اندرویدی اضافه شود اما پس از مدتی معلوم شد که گول قصد دارد از این دستیار دیجیتالی، انحصاراً در تلفن‌های هوشمند Pixel استفاده کند.

با این وجود و پس از مدتی، سایر شرکت‌ها نیز از این دستیار در موبایل‌های خود استفاده کردند تا سرانجام دستیار دیجیتالی گوگل راه خود را به کروم‌بوک‌ها و حتی تلویزیون‌های اندرویدی سونی نیز باز کرد. حال، آنطور که از خبرها پیداست، دستیار دیجیتالی گوگل در تبلت های اندرویدی نیز نصب می‌شود.

در ابتدا روند استفاده از دستیار دیجیتالی گوگل بسیار آهسته بود و تنها در تلفن‌های هوشمند استفاده می‌شد. حال به نظر می‌رسد، گوگل تصمیم گرفته از تجربه موفق آمازون در استفاده از الکسا بهره بگیرد و از دستیار دیجیتالی خود در سایر وسایل هوشمند استفاده کند.

هنوز معلوم نیست که چه زمانی آپشن دستیار دیجیتالی گوگل در تبلت ها نیز استفاده شود، اما با توجه به اینکه آیکون تبلت به این دستیار دیجیتالی اضافه شده، به نظر می‌رسد در آینده ای نزدیک شاهد بکارگیری آن در تبلت‌ها باشیم.

منبع: ubergizmo

ارسال نظر