مهمترین رویداد گوگل پس از معرفی اندروید، ۱۳ مهر برگزار می شود

شرکت گوگل قصد دارد در روز ۴ اکتبر یک رویداد اختصاصی برای خود برگزار نماید و معاون ارشد این شرکت از معرفی یک محصول غافلگیر کننده خبر می دهد.

مهمترین رویداد گوگل پس از معرفی اندروید، ۱۳ مهر برگزار می شود

به گزارش کلیک، رویداد اختصاصی شرکت گوگل با نام پیکسل نزدیک است و هر چه ما به روز ۴ اکتبر (۱۳ مهر) نزدیک تر می شویم، احتمال اینکه معاون ارشد گوگل در پروژه اندروید اجرای این رویداد را بر عهده داشته باشد، افزایش پیدا می کند. هیروشی لاکهایمر، که مدیریت پروژه های Chrome OS و Google Play را نیز بر عهده دارد معتقد است که رویداد پیش رو می تواند به عنوان مهم ترین رویداد مرتبط با اندروید شرکت گوگل پس از معرفی خود اندروید در تاریخ ثبت شود.

در حالی که سیستم نرم افزار موبایلی گوگل روز جمعه هشتمین سالگرد تولد خود را جشن می گیرد، لاکهایمر و همکارانش در حال ترتیب دادن رویداد جدیدی در ارتباط با این سیستم عامل هستند و ما مشتاقانه منتظریم تا ببینیم گوگل چه چیز جدیدی را برای ما به ارمغان خواهد آورد.

اولین نسخه اندروید، ۸ سال پیش در چنین روزی معرفی شد و ما فکر می کنیم ۸ سال دیگر در مورد روز مهم ۴ اکتبر ۲۰۱۶ صحبت خواهیم کرد.

با توجه به اطلاعات ما، سری گوشی های نکسوس گوگل از دور خارج خواهند شد و برند پیکسل (Pixel) جای آن ها را خواهد گرفت و گوشی های هوشمند حرفه ای جدیدی تحت عناوین Pixel و Pixel XL وارد بازار خواهد شد. اگر اطلاعات ما درست باشد، این گوشی های ساخت شرکت HTC از نظر قیمتی با گوشی های آیفون ۷ اپل و گلکسی اس ۷ سامسونگ رقابت خواهد کرد و نسبت به گوشی های ارزان ولی قدرتمند نکسوس افزایش قیمت چشم گیری پیدا خواهد نمود.

the-story-so-far-pixel-pixel-xl-leaks-and-renders

همچنین انتظار می رود گوشی های پیکسل به صورت پیش فرض با اندروید ۷٫۱ عرضه شوند که این ویژگی جدید می تواند برگ برنده ی آن ها در برابر رقبای خود باشد.

the-story-so-far-pixel-pixel-xl-leaks-and-renders1

اطلاعات فعلی ما با سخنان لاکهایمر چندان سازگار نیست. شاید سخنان لاکهایمر کمی اغراق آمیز بوده و شاید هم ما هنوز تمام داستان را نمی دانیم و او خبر غافلگیر کننده ای را برای ما تدارک دیده است.

در هر صورت ما برای سپری شدن این ۱۰ روز و رسیدن رویداد گوگل لحظه شماری می کنیم تا ببینیم موتور جستجوی غول پیکر گوگل چه چیز جدیدی برای گفتن دارد.

به روز رسانی: طبق گزارشات رسیده، سیستم عامل اندروید-کروم (Android-Chrome OS) به احتمال فراوان در این رویداد معرفی می شود. البته این سیستم فعلا تا سال آینده قابل استفاده نیست ولی معرفی آن در روز ۴ اکتبر بسیار محتمل است.

ارسال نظر