ایده هوشمندانه گوگل برای تحویل کالای خودکار

دنیایی را تصور کنید که در آن چیزی را از سرویس خرید آنلاین گوگل سفارش می دهید و یک اتومبیل بدون راننده آن را درب خانه به شما تحویل می دهد. این اتفاق امکان پذیر است!

ایده هوشمندانه گوگل برای تحویل کالای خودکار

به گزارش کلیک، شرکت گوگل ایده ای هوشمندانه ای برای تحویل خودکار خرید مشتری ها دارد که در آن خودرو های بدون راننده بسته ها را به مقاصد مورد نظر می رسانند.

زمانی که اتومبیل تحویل کالای خودکار می رسد، مشتری می تواند بسته های خود را با یک شماره رمز شخصی از یکی از قسمت های خودرو دریافت کند. هر خودرو به یک سیستم پرداخت هم مجهز است و بعد از اتمام خرید به سمت مقصد بعدی خود می رود.

با اینکه خریدن حق امتیاز این نوآوری سند اجرای آن ایده نیست، اما پیاده سازی این مورد برای گوگل معقول به نظر می آید. گوگل همین حالا هم روی خودرو های بدون راننده کار می کند و به علاوه یک سرویس آنلاین خرید هم دارد. همچنین گوگل با پروژه وینگ و پهپاد های تحویل کالا علاقه خود را به سیستم های تحویل خودکار کالا نشان داده بود.

شرکت آمازون هم روی پهپاد های تحویل کالا کار می کند. هر دوی این تکنولوژی ها، پهپاد ها و خودرو های خودکار، باید موانع تنظیماتی جدی را پشت سر بگذارند تا بتوانند وارد سیستم واقعی شوند. این حق امتیاز نشان می دهد که گوگل به فکر استفاده های آتی خود از خودرو های بدون راننده است.

منبع : techinsider

ارسال نظر