فروشگاه کتاب دیجیتال گوگل افتتاح شد

به فروشگاه کتاب ما خوش آمدید. ما کتاب هایی که قابل چاپ کردن نیست را به فروش می گذاریم. سرویس ابتکاری جدید گوگل یعنی Editions at Play خود را این گونه معرفی کرده است.

فروشگاه کتاب دیجیتال گوگل افتتاح شد

به گزارش کلیک، هدف Editions at Play در حقیقت فراهم سازی امکان مطالعه کتاب های دیجیتال است. منظور از کتاب های دیجیتال فقط کتاب های الکترونیکی ساده نیست، بلکه علاوه بر آن ها کتاب هایی با محتوای پویا که امکان چاپ آن روی کاغذ وجود ندارد نیز شامل آن می شود.

این سرویس هفته گذشته با معرفی دو عنوان کتاب جدید شروع به کار کرد. کتاب اول به نام Entrances & Exits ازReif Larsen و کتاب دوم به نام The Truth About Cats & Dogs از Sam Riviere منتشر شده است. کتاب اول در واقع یک بازی ماجراجویی در سبک point-and-click (اشاره و کلیک) است که در فضای سرویس Street View گوگل اتفاق می افتد. کتاب دوم نیز شامل خاطراتی از Riviere و Dunthorne است که خوانندگان می توانند در آن به جلو و عقب بروند.

googlebook

هر دو این کتاب ها برای خواندن در گوشی های هوشمند طراحی شده اند(که البته از طریق وب نیز قابل اجراست). همچنین هر دو آن ها کوتاه بوده و می توان خواندن کتاب Cats & Dogs را در 30 دقیقه و Entrances & Exits را در 60 دقیقه به پایان رساند. این کتاب ها بسیار جالب اند و خواننده را کاملا با خود درگیر می کنند.

منبع: theverge

ارسال نظر