سرویس Google Flights در مالزی آغاز به کار کرد

Google Flights، یک سرویس برای یافتن بهترین پرواز های خطوط هواپیمایی است که توسط غول دنیای فناوری یعنی گوگل ارائه می شود. این سرویس کار خود را در کشور مالزی نیز آغاز کرد.

سرویس Google Flights در مالزی آغاز به کار کرد

به گزارش کلیک، اگر شما به دنبال مقصد مورد نظر و یا زمان خاصی برای مسافرت هستید، کافیست آن ها را در کادر جستجو وارد کرده و سرویس Google Flights بهترین نتایج را به شما ارائه خواهد کرد.

با این حال مزیت اصلی Google Flights این است که شما قادرید جستجوی خود را بر اساس موارد مورد علاقه انجام دهید. البته امکان جستجو با هر عبارتی وجود ندارد و این سرویس برای جستجو یک سری عبارت خاص را به شما پیشنهاد می دهد که می توانید از بین آن ها موارد مورد نظر خود را انتخاب کنید. برای مثال عباراتی مثل: Beaches (سواحل)، Outdoor recreation (فضاهای گردشگری)، Shopping (محل خرید)، Nature and Winter sports (ورزش های طبیعت و زمستانی) و موارد دیگر.

برای مثال شما با انتخاب گزینه های "۱ week" ( یک هفته)، "June" (ماه ژوئن) و "Beaches" (سواحل) می توانید محبوب ترین مکان ها را بر اساس اطلاعات ورودی مشاهده کرده و با کلیک روی هر کدام آخرین پرواز ها و هتل های موجود به نمایش در می آید.

همچنین شما قادرید فیلتر هایی را برای جستجوی خود بر اساس سلایق و بودجه مالی خود اعمال کنید.برای استفاده از این سرویس اینجا کلیک کنید.

منبع: thestar

ارسال نظر