رقابت گوگل با اوبر در ارائه اطلاعات به مسافرین

سرویس Google Maps برنامه های جدید خدمات سواری اشتراکی را که یک هفته از عرضه آنها برای اندروید می گذرد، به iOS نیز اضافه کرده است.

رقابت گوگل با اوبر در ارائه اطلاعات به مسافرین

به گزارش کلیک، اوبر (Uber) چندین سال متمادی تنها انتخاب افراد بود به طوری که اگر برنامه آن را روی تلفن تان داشته باشید، سرویس Maps گوگل می تواند به شما نشان دهد برای سواری تا مورد نظر چه مقدار باید کرایه پرداخت کنید. اگر تصمیم به رزرو جا داشته باشید، حتی می توانید این برنامه را از داخل سرویس Maps اجرا کنید. با وجود این که از ورود شرکت های جدید سواری اشتراکی استقبال می شود، یک نکته هم در این بین وجود دارد و آن این که برنامه های جدید اضافه شده به نقشه گوگل بیشتر برای سایر کشورها به جز آمریکا هستند و فقط یک برنامه (Gett) چنین خدماتی را در شهر نیویورک ارائه می دهد.

این انتخاب های جدید عبارتند از: Gett برای انگلستان، روسیه و نیویورک، ۹۹Taxi برای برزیل، Ola Cabs برای هند، Hailo برای انگلستان، ایرلند، اسپانیا و سنگاپور و MyTaxi برای آلمان، اسپانیا، اتریش، سوئیس، لهستان. مشابه با برنامه اوبر، اگر می خواهید هزینه خدمات سرویس های جدید بر روی Google Maps را ببینید، باید برنامه کاربردی آنها را نصب کنید و به راحتی می توانید قیمت ها را با کرایه های اوبر مقایسه کرده و تصمیم بگیرید از کدام سرویس استفاده کنید.

منبع: msn

ارسال نظر